دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 6741

همایش بندر خشک در سلفچگان برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از برگزاری همایش بندر خشک در منطقه ویژه‌ اقتصادی سلفچگان خبر داد.
همایش بندر خشک در سلفچگان برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دیدار مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اظهار داشت: اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه آهن سراسری، رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی و تجاری این منطقه را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با قرار گرفتن در مرکز و شاهراه عبوری کشور قابلیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: تأمین امکاناتی همچون خط راه آهن و فرودگاه موجب افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در این منطقه خواهد شد.

استاندار قم بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه راه آهن سلفچگان تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های مسوولان و دست‌اندرکاران این طرح بخش عمده‌ای از زیرسازی‌ها انجام شده و بخشی از پروژه نیز برای ریل گذاری آماده شده است که امیدواریم این مراحل نیز با جدیت پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود احداث دانشگاه بین‌المللی سلفچگان را ظرفیت مناسبی برای منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مسوول باید با هماهنگی و برنامه‌ریزی روشن و مشخص، نسبت به اخذ مجوزهای لازم برای دانشگاه هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

موسی‌پور با اشاره به تصویب طرح توسعه بخش سلفچگان و منطقه ویژه اقتصادی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای تسریع منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در حال انجام است.

در این نشست برگزاری همایش بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ماه‌های آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.xemfuqeavsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما