دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 38818
منبع : خبرگزاری فارس
برای حضور در مسابقات برون‌مرزی 2016

2 بازیکن صبای قم عضو تیم ملی فوتبال دانشجویان شدند

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم جوان و مدافع با تجربه تیم فوتبال صبای قم برای حضور در مسابقات برون‌مرزی سال 2016 عضو تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان شدند.
2 بازیکن صبای قم عضو تیم ملی فوتبال دانشجویان شدند
به گزارش قم نیوز، در حالی که تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان قصد دارد با ترکیبی از بهترین‌ بازیکنان دارای شرایط دانشجویی شاغل در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال کشورمان و سایر لیگ‌ها در مسابقات برون‌مرزی سال جاری حضور پیدا کند، دو بازیکن از صبای قم نیز عضو این تیم هستند.

یکی از دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم که در ترکیب تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان حضور دارد، محمد اوسانی است که سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان نیز تیم ملی کشورمان را همراهی کرد و تجربیات ارزنده‌ای برای کمک به تیم ملی دارد.

این بازیکن محمد اوسانی است که در نیم‌فصل چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از تیم فوتبال استقلال‌صنعتی خوزستان جدا شد و به تیم فوتبال صبای قم پیوست تا در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم با پیراهن صبا به میدان برود.

اوسانی در فصل گذشته که در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ چهاردهم از استقلال‌صنعتی خوزستان جدا شد و به صبای قم آمد نتوانست برای صبا در لیگ برتر گلزنی کند در حالی که در آن مقطع مهدی تارتار هدایت نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر را بر عهده داشت.

اما در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که علی دایی بهترین گلزن جهان و مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان سرمربی صبا بود، اوسانی شروع خوبی داشت و در هفته چهارم لیگ پانزدهم برای صبای قم در مقابل راه‌آهن تهران گلزنی کرد اما بعد از آن بازی دیگر هیچ وقت پای اوسانی به گل باز نشد.

اوسانی زمانی که در نیمه راه لیگ چهاردهم به صبای قم آمد با صبای قم تا پایان لیگ پانزدهم قرار داد بست اما این قرارداد وی در زمان حضور علی دایی در صبای قم برای لیگ شانزدهم نیز تمدید شده و اکنون که لیگ برتر تعطیل است اوسانی در اردوی تیم ملی دانشجویان به سر می‌برد.

این بازیکن که یک فصل دیگر با صبا قرارداد دارد این هفته در دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان برابر تیم استقلال تهران فینالیست جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مهاجم اصلی تیم ملی بود و توانست در تساوی پرگل دو تیم چهار گل به تنهایی برای تیم ملی دانشجویان به ثمر برساند.

دیگر بازیکن ملی‌پوش تیم صبای قم در تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان سامان آقازمانی است که در لیگ پانزدهم به صبا آمد و در نقش یک مدافع برای صبا ایفای نقش کرد و اکنون در کنار محمد اوسانی دو بازیکن ملی‌پوش صبا در تیم ملی دانشجویان هستند.

تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان که مسابقات آسیایی 2016 را پیش‌رو دارد با هدف اینکه از نام ایران در این رقابت‌ها به خوبی دفاع کند در دیدار تدارکاتی با استقلال تهران نیمه نخست را با تساوی پشت سر گذاشت اما در نیمه دوم به مراتب بهتر از آبی‌پوشان ظاهر شد و محمد اوسانی مهاجم صبای قم به تنهایی چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

این در حالی است که فرشاد کرمی مربی تیم راه‌آهن تهران هدایت تیم ملی دانشجویان را بر عهده دارد و تیم ملی در دیدار با استقلال تهران با ترکیب گودرز داوودی، خلیل هلالی، علی احمدی، مهران قاسمی، معین میرابی، سامان آقازمانی، سجاد موسوی، علی فاطمی، محمد حسین‌پور، عباس سبحانی و محمد اوسانی به میدان رفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch66nx.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما