چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 38892
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

توليد جداول شهري در سال جاري سه برابر مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم گفت: توليد جداول سازمان توسعه و عمران شهرداري قم در سال جاري سه برابر افزايش خواهد داشت تا بتوانيم علاوه بر تامين پروژه‌هاي عمران شهري قم نياز شهرهاي ديگر را نيز برطرف كنيم.
توليد جداول شهري در سال جاري سه برابر مي‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدتقي نادعلي با بيان اينكه احداث خيابان‌ها و شوارع سطح شهر نيازمند مصالح خاكي و زير اساس است، اظهار كرد: اين امر در سال‌هاي گذشته توسط پيمانكاران و معدن‌كاران بخش خصوصي انجام مي‌شد اما از چهار سال گذشته شهرداري به سمت رويكرد تامين معدن حركت كرده و اين سياست طي سال‌هاي اخير دنبال شده و به نتايج مطلوبي رسيده‌ايم.

وي اضافه كرد: سال گذشته با استفاده از معدن شهيد مولوي ۲۵۰ هزار تن مصالح توليد و در ميان شهرداري‌هاي مناطق براي پيشبرد پروژه‌هاي عمراني توزيع شده است كه با اين ميزان توليد ركورد مناسبي را به ثبت رسانده‌ايم.

مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم با اشاره به اينكه شهرداري سال‌هاي گذشته براي تامين جداول شهري از ظرفيت شهرهاي ديگر استفاده مي‌كرد، تصريح كرد: سال گذشته با خريد دستگاه توليد جدول و استقرار آن در مجتمع امير كبير اين مشكل رفع شده است.

وي يادآور شد: سازمان توسعه و عمران شهرداري قم سال گذشته ۳۷ هزار قطعه جدول را توليد و ۲۷ هزار قطعه از اين جداول را در ميان شهرداري‌هاي مناطق توزيع كرده است و ۱۰ هزار قطعه ديگر براي مصارف سال جاري در انبار نگهداري مي‌شود.

نادعلي با بيان اينكه سازمان توسعه و عمران اهداف بسياري را براي خود پيش‌بيني كرده است، عنوان كرد: توليد جداول سازمان توسعه و عمران شهرداري قم در سال جاري سه برابر افزايش خواهد داشت تا بتوانيم علاوه بر تامين پروژه‌هاي عمران شهري قم نياز شهرهاي ديگر را نيز برطرف كنيم.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcj8oet.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما