دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : 3901
شهردار منطقه 2 قم اعلام کرد:

تکمیل جدول‌گذاری و آسفالت بلوار یادگار امام

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 2 گفت: پروژه تکمیل جدول‌گذاری و آسفالت بلوار یادگار امام با هدف بهبود عبور و مرور شهری در بلوار یادگار امام(ره) و خیابان باهنر اجرایی می‌شود.
تکمیل جدول‌گذاری و آسفالت بلوار یادگار امام
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر امروز با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه دو از ابتدای سال جاری تا کنون در زمینه بهبود عبور و مرور شهری اظهار داشت: پروژه تکمیل جدول‌گذاری و آسفالت بلوار یادگار امام (ره) و خیابان باهنر در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه با هدف بهبود عبور و مرور شهری در بلوار یادگار امام(ره) و خیابان باهنر اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه دو با اشاره به وضعیت اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: تسطیح، خاکبرداری، بتون‌ریزی و اجرای نهر به طول ۳۰۰ متر، احداث تک جدول به طول هزار و ۵۰۰ متر و زیرسازی و آسفالت به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع از جمله اقداماتی است که در این پروژه باید اجرایی شود.

متین‌فر با اشاره به اینکه پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است، گفت: ۷۵۲ میلیون ریال برای انجام این عملیات پیش‌بینی شده است و در حال حاضر با ۵۳ درصد پیشرفت مالی همراه بوده است.

جدول‌گذاری و آسفالت شوارع اصلی ۶۰ متری توحید
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای پروژه جدول‌گذاری و آسفالت شوارع اصلی ۶۰ متری توحید اذعان داشت: این پروژه در ادامه خیابان ولی‌عصر(عج) اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۲ اضافه کرد: عملیات این پروژه شامل خاکبرداری، زیرسازی زیرجدول، احداث نهر به طول ۹۰۰ متر و احداث رفوژ وسط به طول ۲ هزار متر، زیرسازی و آسفالت به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در دست اقدام است.

متین‌فر با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی همراه بوده است، عنوان کرد: ۹۰۰ میلیون ریال برای انجام این پروژه پیش‌بینی شده و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت مالی صورت گرفته است.

زیرسازی و آسفالت حریم ریل راه آهن متروکه فاز ۴
وی در بخش دیگری از سخنان خود به زیرسازی و آسفالت حریم ریل راه آهن متروکه فاز ۴ اشاره کرد و ابراز داشت: بهسازی و زیباسازی سیمای شهری، بهبود فضای سبز محلی و اجرای شوارع طرفین ریل به منظور اتصال بار ترافیکی بلوار ستاری تا معصومیه از اهداف اجرای این پروژه است.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه محل اجرای این طرح از بلوار ستاری تا بلوار حضرت معصومه(س) است، اضافه کرد: ۷۹۵ میلیون ریال برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده که این پروژه با پیشرفت ۱۰۰ درصدی مالی همراه بوده است.

متین‌فر بیان داشت: مراحل این پروژه شامل خاکبرداری، خاکریزی، زیرسازی و آسفالت به مساحت ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع، بلوک چینی، کاشت چمن، نصب تاسیسات برقی، نصب تک جدول به طول ۳ هزار متر و درختکاری است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.78xbjh8oz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما