يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 8688

بهره‌برداری از 6 پارک در منطقه دو قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 2 قم گفت: امسال سه پارک در منطقه 2 قم به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال سه پارک دیگر نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.
بهره‌برداری از 6 پارک در منطقه دو قم
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های شهرداری قم در منطقه دو ابراز داشت: منطقه دو قم با جمعیت ۱۹۰ هزار نفر و وسعت هزار و ۵۰۰ هکتار از دیرباز به عنوان منطقه کم‌برخوردار شهر قم تلقی می‌شده است.

وی ادامه داد: این خصوصیت منطقه دو موجب شده که شهرداری در این منطقه تلاش کند تا محرومیت‌زدایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

شهردار منطقه دو قم خاطر نشان کرد: رسیدگی به وضعیت عمرانی، خدماتی و فضای سبز در منطقه دو از مطالبات مردم است که توسط شهرداری پیگیری می‌شود.

وی گفت: این عوامل موجب شده که سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی به منطقه دو اختصاص پیدا کند و امسال نیز با نگاه ویژه مسوولان این بودجه به صورت خاص در نظر گرفته شده است.

متین‌فر با اشاره به بودجه ۱۵ میلیاردی منطقه دو قم در سال جاری ابراز کرد: ۱۷ میلیارد تومان از این بودجه از اعتبارات شهرداری منطقه اختصاص یافته و ۸ میلیارد تومان به اعتبارات استانی و بودجه شهرداری مرکز مربوط می‌شود.

وی اضافه کرد: بهبود عبور و مرور شهری، اصلاح هندسی معابر و شوارح، احداث و بهسازی بوستان‌های شهری و رفع مشکل آب‌گرفتگی از جمله پروژه‌هایی است که برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به پروژه‌های شاخصی که در سال گذشته در شهرداری منطقه دو انجام شده است عنوان داشت: تملک عرصه در مسیر بلوار جمهوری و تملک اراضی دپوی مترو از جمله فعالیت‌های سال گذشته و پنج ماه نخست امسال بوده است.

وی با اشاره به مطالبه عمومی در زمینه توسعه فضای سبز شهری اظهار کرد: در این راستا امسال سه پارک جدید در منطقه دو به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان سال سه پارک دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.wbwurhb0wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما