چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 39124
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ايمن سازي بيش از ۱۸۰ بوستان شهري در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با اشاره به اينكه از ۲۸۰ بوستان شهر ۲۴۰ بوستان زيرپوشش برنامه استاندارد سازي قرار گرفته است گفت: در حال حاضر ۱۸۷ بوستان استاندارد سازي شده است.
ايمن سازي بيش از ۱۸۰ بوستان شهري در قم
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به برنامه توسعه فضاي سبز در كمربندي امام علي(ع) و بوستان معصوميه(س) گفت: تقويت كمربند فضاي سبز شهر قم از نكات مورد توجه اين سازمان است.

وي با اشاره به ضرورت حفاظت از فضاي سبز گفت: مسائلي كه از طريق شهروندان به وسيله سامانه ۱۳۷ ارائه مي‌شود به سرعت مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با اشاره به اينكه از ۲۸۰ بوستان شهر ۲۴۰ بوستان زيرپوشش برنامه استاندارد سازي قرار گرفته است گفت: در حال حاضر ۱۸۷ بوستان استاندارد سازي شده است و تا مرداد ماه سال جاري مشكلات تمام بوستان‌ها رفع شده و بوستان‌ها به صورت كاملا ايمن در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد.

جواديان با اشاره به كاركرد اجتماعي درختان و فضاي سبز شهري اظهار كرد: درختان محيط‌هاي جذاب شهري ايجاد كرده و موجب مي‌شوند كه مردم در اين عرصه‌ها به تفرج بپردازند و از فشارهاي روحي افراد كم شده و از اين طريق مي‌توانند به ارتقاء سطح اجتماعي جامعه كمك كنند.

وي با تاكيد بر اينكه شهروندان بايد به مردم در حفظ و نگهداري فضاي سبز كمك كنند، افزود: متاسفانه برخي از كسبه آسيب‌هايي را به درختان وارد مي‌كنند؛ اگر شهروندان نمونه‌اي از وارد آمدن خسارت به درختان را مشاهده كردند مراتب را اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5zap.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد جواد
ایمن سازی 180 تا پارک فایده نداره باید تمام پارک ها ایمن سازی بشه