دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 41956
منبع : خبرگزاری مهر

ايمن‌سازي ۱۷۰ بوستان شهري در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم گفت: در قالب پروژه ايمن سازي و نوسازي امكانات بوستان‌ها، ۸۲ پارك شهري ديگر باقي مانده است.
ايمن‌سازي ۱۷۰ بوستان شهري در قم
به گزارش قم نیوز، پيام جواديان با اشاره به پروژه ايمن سازي بوستان‌هاي سطح شهر گفت: در واقع مي‌توان گفت در نهايت اين پروژه تنها ايمن سازي بوستان‌ها نبود بلكه اقدامات گسترده اي در راستاي نوسازي و تجهيز امكانات بوستان‌ها انجام شد.

وي با اشاره به رويكرد آينده نگرانه در پروژه ايمن سازي و نوسازي امكانات بوستان‌هاي شهر گفت: سعي شده امكانات و زيرساخت‌هايي در قالب اين پروژه تأمين شود كه بتوان ظرف ۳۰ سال آينده از نبود هزينه اضافه در اين بخش مطمئن بود.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم با اشاره به وجود ۳۰۰ پارك و بوستان شهري در قم گفت: ۸۲ عرصه در قالب اين پروژه براي ايمن سازي باقي مانده است و عمده اقدامات براي اين پروژه انجام شده است.

وي با بيان اينكه در حال حاضر در بيش از ۱۷۰ پارك شهري اقدامات ايمن سازي صورت گرفته است، ادامه داد: اميدواريم ظرف ماه‌هاي آينده تمام پروژه ها تكميل شده و آسايش خاطري در خصوص ايمني بوستان ها داشته باشيم.

جواديان گفت: در قالب اين پروژه ضمن بررسي امكانات قديمي و نوسازي و توسعه امكانات، پايه هاي جديد روشنايي نيز نصب شده تا مشكلات مرتبط با نور در بوستان ها نيز حل شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepo8e.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما