شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 39195
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي بيش از ۶۵۰۰ مترمربع فضاسازي شهري در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم از اجراي بيش از ۶۵۰۰ مترمربع فضاسازي شهري در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد با مشاركت شهروندان خبر داد.
اجراي بيش از ۶۵۰۰ مترمربع فضاسازي شهري در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد
به گزارش قم نیوز، وحيد وزيري راد با اشاره به برنامه هاي سازمان زيباسازي شهرداري قم براي فضاسازي شهري ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار كرد: از فروردين ماه سالجاري برنامه ريزي شده است براي فضاسازي شهري در ايام سالگرد رحلت امام خميني(ره) و قيام ۱۵ خرداد، تا فضاسازي معنوي خوبي در شهر داشته باشيم.

وي با تاكيد بر اينكه اولويت كاري بر روايت ديداري اين ايام بوده است، تصريح كرد: سعي داريم با استفاده از قابليت هاي متفاوت فضاسازي شهري، در يك ديد ماهيت معنوي شهر مقدس قم مشخص شود.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم به همكاري و حمايت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و سازمان هاي فرهنگي استان براي فضاسازي شهري در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد اشاره كرد و افزود: ۱۲ بيلبورد تبليغاتي از حالت تجاري درآمده و به صورت تبليغات معنوي فعاليت مي كند.

وي با بيان اينكه وظيفه ذاتي خود مي دانيم كه تبليغات معنوي در شهر قم را گسترش دهيم، جايگاه ويژه گراميداشت رحلت امام و ۱۵ خرداد در فضاسازي هاي شهري را يادآور شد و گفت: براين اساس ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضاسازي شهري با مشاركت مردم و دستگاه هاي اجرايي در اين ايام صورت گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgnq9w.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما