چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 3934
به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات قرآنی روستایی و عشایری در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قم از برگزاری مسابقات قرآنی روستایی و عشایری به مناسبت دهه فجر در ششم بهمن‌ ماه سال جاری خبر داد.
برگزاری مسابقات قرآنی روستایی و عشایری در قم
به گزارش قم نیوز، محمدعلی قدوسی امروز با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی روستایی و عشایری استان توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: این مسابقات به صورت دو مرحله‌ای بوده و مرحله مقدماتی آن در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد برتر شرکت‌کننده در این مسابقات پس از معرفی، به مسابقات کشوری قرآنی روستایی و عشایری راه خواهند یافت.

رییس اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قم تصریح کرد: مسابقات قرآنی همه ساله از سوی سازمان امور عشایری به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود که امسال همچون سال‌های گذشته این مسابقه در استان قم هم برگزار خواهد شد.

قدوسی ادامه داد: کمیته‌ای شامل ائمه جماعات، رئیس جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به منظور اجرای این مسابقات تشکیل می‌شود و فراخوان آن در اختیار روستاییان کشاورز قرار می‌گیرد تا افراد با شرایط لازم بتوانند در مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه افراد در سه رشته حفظ، قرائت کل و حفظ ۱۰ جز، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، عنوان داشت: برادران در دو رشته حفظ و قرائت کل و خواهران در دو رشته حفظ و ۱۰ جز قرآن می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

شرکت ۵۴ نفر در مسابقات قرآنی روستایی و عشایری در قم
رییس اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قم خاطرنشان کرد: در مسابقات سال جاری ۵۴ نفر از روستاییان شرکت کرده‌اند که از این تعداد تنها پنج نفر آنها خانم هستند.

قدوسی تصریح کرد: از چهار بخش کهک، سلفچگان، دستجرد و قنوات استان سه بخش سلفچگان، دستجرد و قنوات شرکت کنندگان در مسابقات شرکت کرد‌ه و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات قرآنی روستایی و عشایری صبح روز پنجشنبه، ششم بهمن ‌ماه سال جاری در سازمان جهاد کشاورزی استان از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.enek49noy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما