سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 39431
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم
همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت استان صورت می‌گیرد

اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول دفتر قرآن و عترت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده ویژه خانواده‌ها در چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم خبر داد.
اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبر شفیعی درحاشیه چهارمین نمایشگاه  قرآن و عترت استان قم با اشاره به اجرای طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با نو اظهار کرد: با توجه به جایگاهی که قرآن در بین خانواده‌های ایرانی دارد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصمیم گرفت این طرح را در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن و عترت اجرا کند.

وی ادامه داد: در این طرح خانواده‌های قمی قرآن‌های فرسوده موجود در خانه را تحویل داده و قرآن‌های بسیار نفیس نو با خط عثمان طاها را دریافت می‌کنند.

مسؤول دفتر قرآن و عترت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر طرح تعویض قرآن‌های نو و فرسوده ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: درنظر داریم تا در مرحله بعدی این طرح را ویژه مساجد و حسینیه‌ها و سایر اماکن مذهبی اجرا کنیم تا همه بتوانند از برکات قرآن متنعم شوند.

چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم تا پانزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 21 و 30 دقیقه تا یک و 30 دقیقه بامداد میزبان عموم مردم است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjvxet.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما