چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 39457
منبع : خبرگزاری مهر

وسایل ورزشی پارک‌های قم بازسازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره امور ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه برخی وسایل ورزشی پارک‌های قم مستعمل است، گفت: گروهی برای بازسازی یا جایگزینی این تجهیزات مشخص شده است.
وسایل ورزشی پارک‌های قم بازسازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، مهدی کریمی  اظهار داشت: شهرداری قم از طریق برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم به دنبال ارائه خدمات ورزشی در بخش ورزش همگانی به شهروندان قمی است و این خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی افزود: رایگان بودن ارائه خدمات ورزشی، یک اصل در برنامه کاری شهرداری است و به  همین دلیل به موضوع دریافت وجه از مردم در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی توسط هیئت ورزش‌ همگانی اعتراض کردیم.

رئیس اداره امور ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: این ایستگاه‌ها پیش از این توسط هیئت ورزش‌ همگانی اداره می‌شد اما پس از بروز این مشکل، ایستگاه‌ها دوباره در اختیار شهرداری قم قرار گرفت و نظر مساعد شهردار قم سبب شد بتوانیم در این زمینه اقدامات مثبتی انجام دهیم.

کریمی بیان داشت: به دنبال تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت‌های ورزشی هستیم و بر اساس همین تعامل، می‌خواهیم بخشی از فضاهای روباز موجود در پارک‌ها و فضاهای سبز را با هماهنگی هیئت‌ها برای انجام برنامه‌های ورزشی همگانی در اختیار هیئت‌ها قرار دهیم.

وی عنوان کرد: تأکید می‌کنیم که این برنامه‌ها در بوستان‌ها و پارک‌ها نیز جنبه همگانی و رایگان خواهد داشت و هدف ما این است که پارک‌ها نیز به فضایی بانشاط تبدیل شوند و توسعه ورزش به عنوان راهی برای گسترش این نشاط و سرزندگی به شمار می‌رود.

رئیس اداره امور ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: در پارک‌های سطح شهر، وسایل ورزشی نصب شده که برخی از آن‌ها یا مستعمل است و یا نیاز به بازسازی و تعمیر دارد و برای این منظور گروهی مشخص شده‌اند تا تمامی پارک‌ها را بررسی کنند و در صورت نیاز برای بازسازی یا جایگزینی این تجهیزات اقدام کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchqknx.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما