چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 39464
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

قسمتي از بلوار فردوسي امسال به بهره براري مي‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم با بيان اينكه احداث پروژه‌هاي مرجعيت و فردوسي از اولويت‌هاي اين منطقه در سال گذشته بوده است، گفت: در سال جاري تكميل بلوارهاي فردوسي و جمهوري در دستور كار قرار گرفته است.
قسمتي از بلوار فردوسي امسال به بهره براري مي‌رسد
به گزارش قم نیوز، مجيد متين‌فر امروز  با تاكيد بر اينكه سال گذشته نزديك به ۶۸۰ ميليارد ريال بودجه عمراني به منطقه چهار شهري قم اختصاص داده شده بود، اظهار كرد: نزديك به ۵۰ درصد اين مبلغ براي تملك پروژه‌هاي عمراني و ۵۰ درصد باقيمانده براي ديگر فعاليت‌هاي عمراني هزينه شده است.

وي با اشاره به اجراي ۸۸ پروژه عمراني منطقه چهار شهري قم در سال گذشته اضافه كرد: سال گذشته جدول‌گذاري شوارع اصلي و فرعي به طول ۱۲ هزار متر انجام شده است.

شهردار منطقه چهار قم با بيان اينكه احداث پروژه بلوار مرجعيت با نظارت معاونت امور زيربنايي و شهرسازي شهرداري قم و احداث بلوار فردوسي از اولويت‌هاي شهرداري منطقه چهار در سال گذشته بوده است، تصريح كرد: در سال جاري تكميل بلوارهاي فردوسي و جمهوري در دستور كار قرار گرفته است.

وي تكميل بلوار زائر، بازسازي شوارع فرعي يزدانشهر و خيابان وليعصر(عج) را از اقدامات شهرداري منطقه چهار قم در سال گذشته برشمرد و مطرح كرد: آسفالت و جدول‌گذاري ۵۰ كوچه خاكي منطقه چهار شهري قم در سال گذشته انجام شده است.

متين‌فر خاطرنشان كرد: در خصوص اصلاح هندسي معابر، احداث ميدان‌هاي خيابان كرامت و تقاطع عطارن و شهيد عراقي در سال گذشته به پايان رسيده است و در سال جاري با تخصيص اعتبارات لازم ايجاد دوربرگردان در بلوار عماد مغنيه دنبال مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfjjdm.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما