دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 39931
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

احداث ۷ بوستان جنگلي در سطح منطقه چهار

قم نيوز : قم نیوز: مجيد متين فر شهردار منطقه چهار قم از احداث هفت بوستان جنگلي در سطح اين منطقه خبر داد.
احداث ۷ بوستان جنگلي در سطح منطقه چهار
به گزارش قم نیوز، مجيد متين فر با اشاره به ضرورت توسعه فضاهاي سبز شهري در قم، اظهار كرد: متاسفانه در شهر قم امكانات در زمينه توسعه فضاي سبز پايين بوده و به دليل آب و هواي گرم و خشك اين شهر نيازمند توسعه چشمگير فضاهاي سبز و درختكاري است.

وي با بيان اينكه بهسازي بوستان هاي شهري در اولويت شهرداري منطقه چهار است، تصريح كرد: منطقه چهار در راستاي برنامه هاي مديريت شهري در نهضت درختكاري نيز اقدامات گسترده اي را به مرحله اجرا در آورده است.

شهردار منطقه چهار قم خاطرنشان كرد: با وجود اينكه اين منطقه شرايط بهتري نسبت به ديگر مناطق قم از نظر فضاهاي سبز و درختكاري دارد اما همچنان سرانه فضاي سبز در اين منطقه با استانداردها فاصله دارد.

وي با بيان اينكه در سال جاري احداث ۹ بوستان جديد و ۷ بوستان جنگلي را در برنامه داريم، گفت: بازگيرايي بوستان‌هاي شهر نيز به همراه توسعه درختكاري در اولويت شهرداري است.

متين فر با اشاره به سرانه فضاي سبز منطقه چهار خاطرنشان كرد: ارتقاء سرانه فضاي سبز شهري منطقه چهار كه در حال حاضر ۱۴ مترمربع است را در دستور كار داريم.

وي اضافه كرد: طبق برنامه مجموعه مديريت شهري براي افزايش سالانه ۳ مترمربع سرانه فضاي سبز، سعي داريم سرانه فضاي سبز اين منطقه را نيز به ۱۷ مترمربع برسانيم.

شهردار منطقه چهار قم در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي پروژه هاي متعدد عمراني در اين منطقه اشاره كرد و با تاكيد بر ضرورت همكاري مردم در تملك معارضات پروژه ها براي ايجاد فضايي جهت رفاه و آسايش مردم، تصريح كرد: اجراي پروژه هاي عمراني كمي زمانبر است كه نياز است مردم سعه صدر بيشتري داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcezo8x.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما