پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 39497

نصب سيستم هاي هوشمند كنترل سرعت خودرو در بلوار غدير قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: سرعت متوسط خودروهاي عبوري در محور غدير به ۵۴.۲ كيلومتر بر ساعت رسيده كه نسبت به ماه گذشته حدود ۱۰ كيلومتر بر ساعت كاهش سرعت شاهد بوديم.
نصب سيستم هاي هوشمند كنترل سرعت خودرو در بلوار غدير قم
 به گزارش قم نیوز، دكتر عليرضا قاري قرآن با اشاره به برنامه‌هاي مركز مديريت هوشمند شهرداري قم اظهار كرد: كنترل و نظارت شبانه‌روزي به وسيله سامانه‌هاي هوشمند شهرداري قم در بلوار غدير سبب كاهش سرعت متوسط خودروها در ارديبهشت ماه سالجاري در اين محور شد.

وي خاطرنشان كرد: اين موضوع مي‌تواند به ميزان قابل توجهي از حجم تصادفات را كاهش دهد و در نتيجه خسارات و صدمات جاني كمتري را در اين محور شاهد باشيم.

معاون شهردار قم با بيان اينكه حدود ۳.۵ ميليون خودرو در ماه گذشته در محور غدير تردد كرده‌اند، گفت: از اين ميزان ۴۳ درصد در مقابل بوستان علوي و ۵۷ درصد در مقابل تقاطع صفاشهر ثبت شده است.

وي به ثبت سرعت متوسط در اين مسير طي ماه گذشته اشاره كرد و افزود: سرعت متوسط خودروهاي عبوري به ۵۴.۲ كيلومتر بر ساعت رسيده كه نسبت به ماه گذشته حدود ۱۰ كيلومتر بر ساعت كاهش سرعت داشته‌ايم كه به همين ميزان نيز از تصادفات كاسته شده است.

قاري قرآن ضمن ابراز خرسندي از رعايت سرعت توسط شهروندان و احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي گفت: طي ارديبهشت ماه گذشته بالاترين سرعت ثبت شده در اين محور مربوط به يك دستگاه خودرو با ۱۲۴ كيلومتر بر ساعت بوده كه طي هماهنگي با پليس راهور نسبت به برخورد قانوني با مالك خودرو اقدامات لازم صورت گرفت.

وي در پايان اظهار داشت: اميدواريم با نصب دوربين هاي هوشمند در سطح استان و شريان هاي اصلي، شاهد كاهش تلفات جاني و خسارتهاي مالي باشيم.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbzabf.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما