پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 39663
منبع : پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی
معاون جهاد کشاورزی قم خبر داد:

اجرای طرح رتبه‌بندی واحدهای طیور در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از اجرای طرح رتبه‌بندی واحدهای طیور در این استان خبر داد.
اجرای طرح رتبه‌بندی واحدهای طیور در قم
به گزارش قم نیوز، حسین علی بیگی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است، لذا ارائه طرح‌هایی در راستای تحقق این شعار در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طرح رتبه‌بندی واحدهای طیور در استان اجرا خواهد شد که در قالب فرم اطلاعات فنی واحدهای مرغداری (شناسنامه فنی واحدهای طیور) اقدام به رتبه‌بندی واحدهای مرغداری خواهیم کرد که این طرح گامی بلند در راستای ارتقای بهره‌وری و کاهش ضریب تبدیل در واحدهای طیور به شمار می‌رود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی قم تصریح کرد: در این طرح کارشناسان مراکز بخش‌ها، علاوه بر تکمیل فرم‌های شناسنامه فنی در زمان جوجه ریزی و تمدید پروانه، نسبت به رتبه‌بندی واحدها بر اساس امتیازات در نظر گرفته‌شده اقدام می‌نمایند.

علی بیگی بیان داشت: در سال جاری صدور مجوز فعاليت و تمديد جهت واحدهایی که امتیاز آن‌ها در رتبه‌بندی کمتر از ۳۰ باشد ممنوع است و در سال‌های آتي حداقل امتياز در نظر گرفته‌شده افزايش می‌یابد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgw39w.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما