سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 39784
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بيش از ۹۹ درصد مساحت منطقه هفت بافت فرسوده است

قم نيوز : قم نیوز: به گفته عليرضا اقباليان شهردار منطقه هفت قم بيش از ۹۹ درصد مساحت اين منطقه را بافت فرسوده تشكيل مي‌دهد.
بيش از ۹۹ درصد مساحت منطقه هفت بافت فرسوده است
به گزارش قم نیوز، عليرضا اقباليان با اشاره به اينكه تقريباً تمام مساحت منطقه هفت از بافت فرسوده پوشيده شده اظهار داشت: در اين بافت برنامه كاري ما هم بازسازي با همكاري شهروندان و هم ارائه خدمات مناسب به بافت براي افزايش تعلق محله‌اي مي‌باشد.

وي با اشاره به تلاش شهرداري منطقه هفت براي ارتقاي كيفيت زندگي در بافت تاريخي اين منطقه افزود: براي بهبود كيفيت آسفالت معابر اقدام به آسفالت شوارع فرعي به ميزان ۵۰ هزار تن شده تا آسفالت فرسوده معابر ترميم شود.

شهردار منطقه هفت اظهار كرد: هدف ما بهبود عبور و مرور در اين بافت‌ها است تا تبديل به انبار نشوند و مطلوبيت خود را براي زندگي حفظ كنند.

وي با اشاره به جمعيت ۴۵ هزار نفري ساكن در منطقه هفت بنا بر سرشماري سال ۹۰ ادامه داد: با وجود اينكه جمعيت اين منطقه به ۵۰ هزار نفر نمي‌رسد اما ۲۰۰ هزار نفر از مردم قم در اين منطقه شاغل هستند و به صورت روزانه رفت و آمد دارند.

اقباليان با اشاره به دلايل عدم تمايل شاغلان در اين منطقه به سكونت در آن افزود: مردم ترجيح مي‌دهند در رينگ دوم و سوم شهر كه شلوغي و ترافيك كمتر است زندگي كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcay0ne.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما