دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 39935
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آمادگي شهرداري قم براي برپايي نماز عيد سعيد فطر

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم گفت: مسيرهاي منتهي به مساجد و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران براي اقامه نماز عيد سعيد فطر آماده سازي و تنظيف مي شود.
آمادگي شهرداري قم براي برپايي نماز عيد سعيد فطر
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به برنامه هاي شهرداري قم در آستانه عيد سعيد فطر، تصريح كرد: با توجه به برگزاري نماز عيد سعيد فطر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمكران و مساجد سطح شهر تدابير لازم در خصوص برگزاري هرچه باشكوه تر اين مراسم معنوي انديشيده شده است.

وي با اشاره به آماده باش نيروهاي شهرداري قم براي خدمت رساني شايسته به زائرين و همشهريان در عيد سعيد فطر تصريح كرد: در راستاي ارتقا كمي و كيفي خدمات با محوريت مناطق و هسته مركزي شهر، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران برنامه هاي شهري اجرايي مي شود.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم تنظيف و مناسب سازي محيط شهري را جزو برنامه هاي شهرداري در آستانه عيد سعيد فطر عنوان كرد و افزود: در اين زمينه مسيرهاي منتهي به هسته مركزي شهر و مساجد محل اقامه نماز عيد سعيد فطر تنظيف و مناسب سازي مي شوند.

وي فضاسازي شهري در آستانه عيد سعيد فطر را مورد تاكيد قرار داد و افزود: از طريق نصب پرچم و بنرهاي متناسب با اين ايام اقدام به فضاسازي و آماده سازي حال و هواي عمومي شهر خواهيم كرد.

ميرهادي با اشاره به برگزاري نماز عيد سعيد فطر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت:  نظافت و شستشوي ميدان آستانه و نظافت انهار و محيط پيرامون مساجدي كه قرار است نماز برگزار شود در دستور كار مجموعه هاي خدمات شهري قرار گرفته است.

وي همچنين خاطرنشان كرد: در محل هاي برگزاري نماز عيد سعيد فطر در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نسبت به استقرار تانكر آب شرب و آب وضو و اعزام بالابر براي تصويربرداري اقدام مي شود.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciw3ap.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما