سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 39940
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ارائه خدمات ويژه تاكسيراني به نمازگزاران عيد فطر

قم نيوز : قم نیوز: مرتضي عزتي مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم از آماده‌باش ناوگان تاكسيراني ويژه نماز عيد سعيد فطر خبر داد.
ارائه خدمات ويژه تاكسيراني به نمازگزاران عيد فطر
به گزارش قم نیوز، مرتضي عزتي با اشاره به اقدامات سازمان تاكسيراني ويژه عيد سعيد فطر اظهار كرد: تاكسي‌هاي تحت نظارت سازمان با توجه به اقامه نماز عيد فطر در چند نقطه شهر قم مستقر هستند، براي مسجد امام حسن عسكري(ع) ۲۰۰ دستگاه تاكسي در تقاطع چهار راه بازار و پايانه ساحلي ساماندهي شده و به صورت كشيك از ابتدا تا پايان نماز عيد فطر مسيرها را پوشش مي‌دهند.

وي خاطرنشان كرد: ۹۰ دستگاه ون در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در خيابان شبستان و صحن جواد الائمه(ع) به مقصد پرديسان به سرويس‌دهي مي‌پردازند.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: ۱۵۰ دستگاه تاكسي خيابان‌هاي منتهي به بلوار امين، هنرستان، رسالت، گلزار شهدا و بنياد و شهيد صدوقي را پوشش مي‌دهند.

وي عنوان كرد: تاكسي‌هايي براي پايانه شهيد مطهري در قالب خيابان‌هاي امامزاده ابراهيم و نيروگاه و همچنين خيابان امام موسي صدر تا ميدان آزادگان پيش‌بيني شده است.

عزتي يادآور شد: شبكه‌هاي خودروهاي بيسيم مانند گذشته فعال هستند و به صورت دائم با ۷۰۰ دستگاه تاكسي و شماره‌هاي ۱۳۳، ۱۸۲۹ و ۱۸۳۳ و تاكسي بانوان به شهروندان سرويس‌دهي مي‌كنند.

وي با بيان اينكه ۲۰۰ دستگاه تاكسي ويژه مسجد جمكران از ميدان آستانه به سرويس‌دهي مي‌پردازند، گفت: از ميدان آستانه مسير بلوار پيامبراعظم تا مسجد جمكران سرويس‌دهي به صورت ويژه انجام مي‌شود.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم عنوان كرد: پيش‌بيني ۳۰۰ دستگاه تاكسي گردشي نيز صورت گرفته است، البته مسيرهايي كه با توجه به محدوديت‌هاي ترافيكي بسته مي‌شود، سرويس‌دهي در اين مسيرها كمتر است.

وي خاطرنشان كرد: در مجموع هزار و ۵۰۰ دستگاه تاكسي براي روز عيد پيش‌بيني شده، پرسنل بازرسي نيز در پايانه‌ها مستقر هستند و به صورت ويژه و با لباس فرم به ارائه خدمات مي‌پردازند.

عزتي خاطرنشان كرد: شهروندان مي‌توانند پيشنهادات و انتقادات خود را با سامانه ۱۳۷ در ميان بگذارند و همچنين شماره بازرسي ۳۶۶۲۸۸۰۰ به صورت دائم پاسخگو است.

وي به شهروندان توصيه كرد بر اساس نرخ مصوب به پرداخت كرايه بپردازند، نرخ‌هاي تاكسي به صورت كامل ابلاغ شده، برچسب‌ها زده شده، موارد تخلف و كم‌كاري از سوي شهروندان و بازرسان گزارش مي‌شود.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce7o8x.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما