سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 39782
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ممنوعيت جابه‌جايي مسافر در خارج از شهر توسط تاكسي‌هاي درون شهري

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه جابه‌جايي مسافر در خارج از شهر توسط تاكسي‌هاي درون شهري خلاف مقررات است بيان كرد: در صورت وقوع حادثه‌اي در اين زمينه، مشكلات متعددي ايجاد خواهد شد و اميدواريم كه رانندگان تاكسي نسبت به اين مسئله دقت نظر لازم را داشته باشند.
ممنوعيت جابه‌جايي مسافر در خارج از شهر توسط تاكسي‌هاي درون شهري
به گزارش قم نیوز، مرتضي عزتي با اشاره به اينكه هر تاكسي در سال مي‌تواند ۳۰ روز مرخصي گرفته و از شهر خارج شود تصريح كرد: در صورتي كه راننده مجوز لازم را نگيرد و از شهر خارج شود از نظر تاكسيراني اين اقدام تخلف بوده و راننده در نوبت اول مبلغ ۵۰ هزار تومان، در نوبت دوم ۱۰۰ هزار تومان جريمه شده و نوبت سوم به هيأت انضباطي معرفي مي‌شود.

وي بيان كرد: از طريق كنترل دوربين‌هاي نظارتي در محورهاي مواصلاتي تمام تاكسي‌هايي كه از اين مسيرها عبور كنند و مجوز لازم را كسب نكرده باشند شناسايي شده و با آنها برخورد مي‌شود.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم تاكيد كرد: تاكسي هايي كه قصد خارج شدن از شهر را دارند بايد حتما مرخصي گرفته و بدون برگه مرخصي از شهر خارج نشوند.

وي با بيان اينكه جابه‌جايي مسافر در خارج از شهر توسط تاكسي‌هاي درون شهري خلاف مقررات است بيان كرد: در صورت وقوع هر حادثه اي در اين زمينه ، مشكلات متعددي ايجاد خواهد شد و اميدواريم كه رانندگان تاكسي نسبت به اين مسئله دقت نظر لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciryap.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما