دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 40068
منبع : پایگاه خبری پلیس

گسترش عفاف و حجاب در شبکه هاي اجتماعي

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعي استان گفت: امروز عفاف و حجاب بايستي در شبکه هاي اجتماعي نيز گسترش يابد.
گسترش عفاف و حجاب در شبکه هاي اجتماعي
به گزارش قم نیوز، سرهنگ" احمد صادقي" در جمع مربيان جمعيت هلال احمر به مناسبت 21 تيرماه "روز عفاف و حجاب" گفت: اين که مرزهاي عفاف و حجاب تخصصي تر شده موضوعي است که همگان به آن توجه ويژه اي ندارند، امروزه بايستي حفظ عفاف و حجاب را در شبکه هاي اجتماعي بسط و گسترش دهيم.

وي افزود: خط قرمز عفاف و حجاب از شبکه هاي اجتماعي شروع مي شود و به دامان جامعه کشيده مي شود،‌به همين خاطر تقواي الهي اين است که انسان در نهان و آشکار مراقب خود باشد وحريم هاي ديني، اخلاقي ،‌اسلامي و خانواده را در همه جا حفظ کند.

معاون اجتماعي استان تاکيد کرد: چنانچه فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي خوب کنترل نشوند پوسيدگي و تخريب از داخل شروع مي شود، ابتدا خانواده و نزديکان را از بين مي برد و سپس آثار شوم آن اجتماع را فرا مي گيرد .


سرهنگ صادقي تصريح کرد: اعتياد به فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي خيلي خطرناک است و اگر کسي دچار آن شود، فعاليت هاي اجتماعي اش خدشه دار شده و حتي به امورات شخصي خود نيز نمي رسد.

معاون اجتماعي استان قم ضمن تاکيد بر استفاده صحيح از تکنولوژي روز خاطرنشان کرد: بايد اين فضا مديريت شود و از آن بهره برداري هاي علمي،تخصصي و مثبت صورت بگيرد،‌هيچ کس با تکنولوژي مخالف نيست اما چاله هاي انحطاط در اين مسير نبايد ما و خانواده هاي ما را در خود فرو برد.

وي پليس فتا را بهترين مشاور در اين خصوص دانست و تصريح کرد: تمام کساني که در فضاي مجازي و يا شبکه هاي اجتماعي دچار مشکل مي شوند به پليس فتا مراجعه کنند و مشکل خود را حل کنند.

سرهنگ صادقي در پايان توصيه کرد:هيچ وقت خودتان تصميم نگيريد چون تصميم اشتباه باعث مشکلات بعدي شده و همانند باتلاق انسان را بيشتر فرو مي برد، اگر به چيزي مشکوک شديد يا به پليس فتا اطلاع دهيد و يا ارتباط را کاملاً قطع کنيد و نگران تهديد نباشيد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch6vnk.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما