چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 40130
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ثبت‌نام اوليه تعويض تاكسي‌هاي مدل ۸۵ و پايين‌تر

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم از ثبت‌نام اوليه تاكسي‌هاي مدل ۸۵ و پايين‌تر از هفته جاري تا ۳۱ تير امسال خبر داد.
ثبت‌نام اوليه تعويض تاكسي‌هاي مدل ۸۵ و پايين‌تر
به گزارش قم نیوز، مرتضي عزتي با اشاره به طرح تعويض تاكسي هاي فرسوده اظهار كرد: دارندگان تاكسي‌هاي فرسوده مدل ۸۵ و پايين‌تر از آن از هفته جاري تا ۳۱ تير ماه به مدت ۱۰ روز فرصت دارند، به دفاتر پيشخوان سطح شهر مراجعه كنند و ثبت‌نام اوليه خود را انجام دهند.

وي خاطرنشان كرد: متقاضيان با ثبت‌نام اوليه از تسهيلاتي مانند وام ۲۰۰ ميليون ريالي و ۵۰ ميليون ريال ويژه اسقاط بهره‌مند مي‌شوند.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه رانندگان در صورت ثبت‌نام نكردن در اين طرح در آينده نمي‌توانند از اين مزايا استفاده كنند، گفت: متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به واحد نوسازي سازمان مراجعه كنند.

وي خاطرنشان كرد: خودرويي كه بيش از ۱۰ سال عمر كند، فرسوده محسوب مي‌شود بنابراين اين خودروها سوخت بيشتري مصرف مي‌كنند و آلودگي بيشتري دارند و هزينه استهلاك، تعمير و نگهداري آنها بيشتر است.

عزتي خاطرنشان كرد: تعويض خودروهاي فرسوده از آلودگي هوا جلوگيري مي‌كند و شهروندان با استفاده از اين تاكسي‌ها آسان‌تر مي‌توانند در شهر تردد داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchvznk.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما