قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: با برگزاري كلاسها و دورههاي آموزشي، تقويت بازرسيها و استفاده از روشهاي نظارتي جديد روند خدمت رساني بهتر شده است ولي آماده شنيدن انتقادات و پيشنهادات هستيم.
به گزارش قم نیوز، مرتضي عزتي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقاء كمي و كيفي روند خدمت رساني به مردم توسط ناوگان تاكسيراني اظهار كرد: در سه سال اخير تلاشهاي بسياري شده است كه ناوگان تاكسيراني و خدمات از سوي رانندگان در مسير ارتقاي كمي و كيفي قرار گيرد.
وي گفت: با برگزاري كلاسها و دورههاي آموزشي، تقويت بازرسيها و استفاده از روشهاي نظارتي جديد روند خدمت رساني بهتر شده است ولي آماده شنيدن انتقادات و پيشنهادات هستيم.
مديرعامل سازمان نظارت بر تاكسيراني قم با اشاره به اينكه بيمه تاكسيرانان و تاكسيداراني كه از قبل بيمه بودند مشكلي ندارد گفت: بيمه دارندگان پروانههاي جديد تاكسيراني تا ارديبهشت ماه ۹۴ برقرار شده و پيگير هستيم ليست بيمه ماههاي بعد به تاييد برسد.
وي با بيان اينكه رانندگان تاكسي از ماليات معاف هستند و واحدنوسازي سازمان در خصوص اظهارنامه مراحل را تشريح خواهد كرد گفت: البته تاكسيداراني كه بيش از يك دستگاه تاكسي دارند بايد اظهار نامه ارائه كنند.