پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 40139
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي پروژه بلوار حضرت معصومه سيماي ورودي شهر قم را تغيير مي دهد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۶ قم گفت: با اجراي پروژه بلوار حضرت معصومه(س)، ضمن بهبود منظر و سيماي شهري ورودي جعفريه، عبور و مرور در اين محور تسهيل مي‌شود.
اجراي پروژه بلوار حضرت معصومه سيماي ورودي شهر قم را تغيير مي دهد
 به گزارش قم نیوز، سيدمحمد موسوي منش در بازديد شهردار و مديران شهري قم از مراحل تكميل پروژه بهسازي ورودي جعفريه و بلوار حضرت معصومه(س)، با اشاره به ضرورت بهسازي ورودي جعفريه و ايجاد شرايطي براي تسهيل در عبور و مرور در اين محور اظهار كرد: متاسفانه در حال حاضر ورودي جعفريه به سمت قم از منظر و سيماي مناسبي برخوردار نيست و در اين راستا طرح بهسازي و توسعه اين ورودي در دستور كار قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه اقدامات اجرايي پروژه بهسازي ورودي جعفريه و بلوار حضرت معصومه در حال انجام است، افزود: اين پروژه توسط شركت اطمينان راه در حال انجام است و بخشي از عمليات اجرايي آن تكميل شده است.

شهردار منطقه ۶ قم با بيان اينكه پروژه بهسازي ورودي جعفريه و احداث ادامه بلوار حضرت معصومه با مشاركت اداره كل راه و شهرسازي در حال انجام است، گفت: اعتبار اين پروژه بالغ بر ۲۰ ميليارد ريال است كه بخشي از آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به قم تأمين مي‌شود.

وي با تاكيد به اينكه اجراي پروژه احداث بلوار حضرت معصومه تا بوستان صدري نقش بسزايي در بهبود عبور و مرور در اين محور خواهد داشت، خاطرنشان كرد: ورودي جعفريه يكي از ورودي‌هاي پرتردد شهر است كه در مسير دامشهر نيز قرار گرفته و بار ترافيكي زيادي روي آن قرار دارد.

موسوي منش اضافه كرد: اميدواريم بتوانيم با سرعت گرفتن پروژه آن را تا پايان سال در اختيار مردم قرار دهيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgyq9t.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما