دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : 15210
شهردار منطقه 6 قم عنوان کرد:

پیشرفت 45 درصدی پروژه‌های عمران شهری در منطقه 6 قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم با اشاره به تلاش جدی برای اجرایی کردن پروژه‌های عمران شهری در این منطقه، میزان پیشرفت پروژه‌های شهری در منطقه 6 قم را 45 درصد اعلام کرد.
شهردار منطقه 6
شهردار منطقه 6

به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر رسولی با اشاره به وضعیت اجرای سیاست ابلاغی 6=12 از سوی شهردار قم برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های تعریف شده در سال جاری گفت: بر اساس این سیاست پروژه‌های تعریف شده برای امسال باید در مدت زمان شش ماه به اتمام برسد.

وی در خصوص وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه 6 قم خاطرنشان کرد: در زمینه پیشرفت عمرانی پروژه‌ها شاهد تحقق 45 درصد پیشرفت فیزیکی هستیم.

شهردار منطقه 6 قم خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری تخصیص یابد تا پایان تیر ماه این پیشرفت به بیش از 50 درصد خواهد رسید.

وی از جمله طرح‌های در دست اجرا در این منطقه را طرح تملک و توسعه 20 متری شهید فهیمی عنوان کرد و گفت: اعتبار این طرح 100 میلیارد ریال است.

رسولی به اجرای پروژه خیابان کارگر اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه نیز 60 میلیارد ریال است، همچنین 40 میلیارد ریال برای اجرای پل‌های خیابان کارگر و 40 میلیارد ریال نیز برای احداث پل‌های خیابان امامزاده ابراهیم در نظر گرفته شده است.

وی به پروژه اصلاح ورودی شهر از بلوار حضرت معصومه اشاره کرد و گفت: توسعه بوستان ثامن الائمه و بوستان حکمت و احداث بلوار حمزه سید الشهدا از دیگر پروژه‌های در دست اجرای شهرداری منطقه 6 قم است.

انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdciuraz.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما