چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 15479
شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی طرح‌های عمرانی 92 ‌قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم با اشاره به طرح شهرداری مبنی بر اجرای پروژه‌ها در نیمه نخست سال، از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی طرح‌های منطقه 6 خبر داد.
پیشرفت 50 درصدی طرح‌های عمرانی 92 ‌قم

به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی به تشریح عملکرد این منطقه در اجرای طرح 6=12 پرداخت و اظهار داشت: طبق تاکیدات شهردار کلانشهر قم مبنی بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهری در نیمه نخست سال، شهرداری منطقه 6 با توکل بر خدا و همت تمام مجموعه‌های مدیریتی و کارشناسی، تلاش شبانه‌روزی خود را آغاز کرد و در پایان چهار ماهه اول سال جاری بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی مربوط به بودجه سال 92 را محقق کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه 6 کمترین نیرو و بیشترین سرانه جمعیتی را داراست، نهایت بهره‌وری از سازمان موجود را رقم زده‌ایم که موفقیت‌های کسب شده نیز حاصل کار این مجموعه پر توان و پرتلاش است.

شهردار منطقه 6 قم با بیان اینکه این منطقه بعد از تصویب بودجه و ابلاغ آن، از ایام عید کار عمرانی خود را آغاز کرد ابراز داشت: در ایام عید که تقریباً همه کارها تعطیل است نیروهای ما با جدیت مراحل اجرایی کردن پروژه‌ها را دنبال کردند و در عین حال که وظیفه پیشبرد پروژه‌های منطقه 6 را عهده‌دار بودیم، عملیات اجرایی بخشی از بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز به این منطقه سپرده شد که در این کار نیز توانستیم به خوبی وظایف محوله را انجام دهیم.

رسولی در پایان با بیان اینکه در پیشبرد طرح‌ها از پیمانکاران توانمندی بهره بردیم خاطرنشان کرد: به امید خدا و با توکل بر دانش و تلاش نیروهای شهرداری این منطقه و تامین مالی مابقی طرح‌ها، برنامه توسعه شهری که مورد تاکید شهردار محترم است در این منطقه به صورت کامل محقق خواهد شد.



انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcf1jdy.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما