دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 15233
شهردار منطقه شش قم خبر داد:

احداث بوستان فاطميه در شهرك منطقه شش قم در دستور كار قرار دارد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه شش قم گفت: احداث بوستاني با مساحت چهار هزار متر مربع در شهرك فاطميه در دستور كار قرار دارد و تا مهر ماه امسال جدول گذاري و درخت كاري آن به اتمام مي رسد.
احداث بوستان فاطميه در شهرك منطقه شش قم در دستور كار قرار دارد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابولفضل رسولي روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: احداث اين بوستان در كوچه هشت خيابان ۱۴ متري امام رضا(ع) در اين شهرك در دستور كار قرار دارد و تا مهر ماه سال جاري جدول گذاري و درخت كاري آن به اتمام مي رسد.
 
وي بيان داشت: طي دو سال گذشته در منطقه شش ۴۰ هزار متر مربع توسعه فضاي سبز داشتيم و سه پروژه كلان فضاي سبز هم در دست اقدام است كه با حضور شهردار قم در شهريورماه سال جاري كلنگ زني مي شود.
 
وي در ادامه با بيان اين كه مشكل اصلي شهرك فاطميه و محله اتوبوسراني مساله ورودي و خروجي آن از سمت بلوار بعثت است، افزود: با تمام شدن فاز دوم بلوار بعثت طرح ساماندهي مسير شهرك فاطميه به بلوار بعثت نيز اجرا خواهد شد.
 
رسولي با اشاره به پيگيري شهرداري براي رفع مشكلات شهرك فاطميه افزود: وجود مدرسه براي دانش آموزان اين شهرك يك نياز ضروري است و شهرداري منطقه ۶ براي همكاري و صدور پروانه و مجوز ساخت و ساز آمادگي كامل دارد.
 
وي با اشاره به اين كه يكي از مهمترين مشكلات منطقه شش بحث روكش آسفالت است، افزود: هنوز برخي از خيابان هاي اصلي اين منطقه روكش آسفالت ندارد كه تا پايان امسال اين امر مرتفع مي شود.
 
وي خاطرنشان كرد: ايجاد فضا و نصب وسايل مناسب براي بازي و ورزش كودكان و نوجوانان و بهبود وضعيت كمي و كيفي رُفت و روب و حمل زباله از برنامه هايي است كه در دستور كار قرار دارد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdsx0f.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما