يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 40216
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آغاز عمليات بهسازي بوستان مرجان در منطقه چهار

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار از اجراي عمليات بهسازي و ساماندهي بوستان مرجان با اعتبار يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريالي خبر داد.
آغاز عمليات بهسازي بوستان مرجان در منطقه چهار
به گزارش قم نیوز، مجيد متين فر با اشاره به برنامه‌هاي شهرداري منطقه ۴ به منظور ساماندهي بوستان‌هاي سطح منطقه اظهار كرد: ساماندهي و بهسازي بوستان‌هاي اين منطقه و احداث بوستان‌هاي جديد در برنامه سال جاري پيش بيني شده است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اجراي عمليات بهسازي بوستان مرجان، افزود: بهسازي و ايمن‌سازي اين بوستان كه در بلوار شهيد كريمي واقع شده است در دست اجرا مي‌باشد.

وي از مساحت ۱۸۰۰متر مربعي حجم بهسازي اين بوستان خبر داد و تصريح كرد: در جريان اين بهسازي معابر بوستان مرجان اصلاح خواهد شد كه به ويژه با توجه به همزماني با فصل تابستان و مراجعه بيشتر مردم به پارك‌ها و بوستان‌ها بتوانيم رضايت مردم را جلب كنيم.

متين فر اقدامات در دست اقدام شهرداري براي بهسازي بوستان مرجان را شامل جدول‌گذاري، موزاييك فرش و احداث زمين‌بازي برشمرد و تأكيد كرد: هزينه اجراي اين پروژه يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال برآورد شده است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به برآورد زماني اجراي پروژه بهسازي بوستان مرجان، تأكيد كرد: تا دو ماه آينده اجراي عمليات بهسازي اين بوستان تكميل خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcceiq0.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما