سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 40274
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ضرورت سرمايه گذاري بخش خصوصي در بوستان غدير قم

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و تأمين منابع مالي گفت: پارك آبي بوستان غدير قم به عنوان اولين پارك آبي شهر به صورت آزمايشي فعاليت نموده و بايد زمينه جذب سرمايه گذار بخش خصوصي در بوستانهاي بزرگ شهر مهيا شود.
ضرورت سرمايه گذاري بخش خصوصي در بوستان غدير قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت با اشاره به اهميت سرمايه‌گذاري در قم اظهار كرد: بلوار پيامبر اعظم از جمله محورهاي ثابت در زمينه سرمايه‌گذاري است كه پروژه‌هاي مختلفي در اين بخش براي سرمايه‌گذاران در زمينه‌هاي اقامتي، تجاري، مسكوني، شهر بازي، بوستان و ... عرضه شده است.

وي خاطرنشان كرد: در زمينه جذب سرمايه‌گذار در اين بخش‌ها امتيازات و شرايط خوبي در نظر گرفته مي‌شود تا افراد بتوانند با شهرداري مشاركت داشته باشند.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و تأمين منابع مالي بوستان غدير را از ديگر بخش‌هاي سرمايه‌گذاري ذكر كرد و گفت: مراكز مختلف تفريحي مانند درياچه، شهربازي، مجموعه پذيرايي و ... در آن تعريف شده است كه براي سرمايه‌گذاري دعوت مي‌شود.

وي از راه‌اندازي پارك آبي در آينده‌اي نزديك خبر داد و افزود: اكنون اين پارك به صورت غيررسمي راه‌اندازي و آزمايش شده، ولي در روزهاي آتي به صورت رسمي راه‌اندازي مي‌شود تا مردم استفاده كنند، اين امر تمايل به بوستان غدير براي سرمايه‌گذاري را افزايش مي‌دهد.

معرفت خاطرنشان كرد: شهرداري در نقاط مختلف شهر، امكان قراردادن امتيازات ويژه به سرمايه‌گذار و مشاركت را دارد.

وي با اشاره به كاهش سود بانكي در ارتباط با سپرده‌ها و تسهيلات گفت: به اين ترتيب چشم‌انداز بهتري در آينده براي بحث سرمايه‌گذاري وجود دارد و اين امر رغبت سرمايه‌گذاري را افزايش مي‌دهد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgtx9t.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما