سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 40634
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاري كارگاه آموزشي پناه گيري و خروج اضطراري ويژه كاركنان شهرداري

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام معاونت برنامه ريزي و توسعه منابع انساني شهرداري قم از برگزاري كارگاه آموزشي پناه گيري و خروج اضطراري ويژه كاركنان شهرداري خبر داد.
برگزاري كارگاه آموزشي پناه گيري و خروج اضطراري ويژه كاركنان شهرداري
به گزارش قم نیوز، سيدعلي بيگدلي در حاشيه برگزاري كارگاه آموزشي پناه گيري و خروج اضطراري كه در شهرداري مركز برگزار شد اظهار كرد: در حوزه آموزش بخش‌هاي مختلفي در دستور كار قرار گرفته است و در حال حاضر كارگاه آموزشي پناه گيري و خروج اضطراري در سالن رضوان شهرداري قم در حال برگزاري است.

وي با بيان اينكه دوره‌هاي اچ اس اي به صورت عمومي براي همه كاركنان برگزار مي‌شود بيان كرد: با توجه به نوع فعاليت كاركنان دوره‌هاي ايمني تخصصي را برگزار خواهيم كرد.

قائم مقام معاونت برنامه ريزي و توسعه منابع انساني شهرداري قم اضافه كرد: با توجه به اينكه كاركنان شهرداري با اقشار مختلف در ارتباط هستند به صورت تخصصي در حال برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي ايشان هستيم تا بتوانند در عرصه‌هاي مختلف جلوي آسيب‌ها را بگيرند.

وي تصريح كرد: تمام تلاش ما اين است دوره‌هايي كه در شهرداري برگزار مي‌كنيم دوره‌هاي كاربردي باشد و در واقع اموري كه به همكاران محول مي‌شود با آموزش‌هاي لازم پيش رود.

بيگدلي يادآور شد: در برگزاري دوره‌ها از افراد متخصص بهره مي‌گيريم و تلاش كرده‌ايم از بهترين‌ اساتيد بهره بگيريم تا اين دوره‌ها خروجي مناسبي داشته باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgt39t.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما