يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 4067
اخبار حوادثی از اورژانس قم؛

فوت بر اثر مسمومیت با گاز co

قم نيوز : قم نیوز: برخورد یک دستگاه پراید با موتورسیکلت، سقوط در چاه و فوت بر اثر مسمومیت با گاز co عناوین حوادث رخ داده طی روز گذشته و امروز در قم است.
فوت بر اثر مسمومیت با گاز co
به گزارش قم نیوز، معاون اورژانس قم از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پراید در انتهای خیابان عمار یاسر خبر داد و گفت: این سانحه دو مجروح داشت.

مهدی فراهانی افزود: این حادثه در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز یکشنبه رخ داد که در آن ۲ نفر به شدت مجروح شدند.

وی ادامه داد: پرسنل اورژانس در محل حادثه حاضر و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت تکمیل مراحل بعدی درمانی مصدومان را به مرکز نکویی منتقل کردند.

معاون اورژانس قم اضافه کرد: حال این دو مجروح وخیم گزارش شده است.

سقوط در چاه ۱۵ متری
وی در ادامه از سقوط فردی در چاهی با عمق بیش از ۱۵ متر خبر داد و بیان داشت: در این حادثه که در ساعت ۱۵ و ۲۲ دقیقه دیروز در شهرک پردیسان رخ داد آقایی حدودا ۲۵ ساله در یک چاه با عمق بیش از ۱۵ متر سقوط کرد.

فراهانی افزود: پس از انجام عملیات رها سازی توسط پرسنل آتش نشانی، اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس انجام شد و مصدوم به منظور اقدامات تکمیلی به یکی از مراکز درمانی سطح شهر منتقل شد.

مسمومیت با گاز co
وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشته شدن یک نفر در اثر مسمومیت با گاز co خبر داد و افزود: در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه شنبه تماسی مبنی بر مسمومیت فردی با گاز co با اورژانس قم برقرار شد.

معاون اورژانس قم اظهار داشت: پس از اعزام پرسنل این مرکز به محل حادثه و حضور در محل مشخص شد فرد مورد نظر ساعاتی قبل بر اثر استنشاق احتمالی گاز co فوت کرده است.

فراهانی اضافه کرد: مراتب این مورد برای انجام اقدامات بعدی به اطلاع عوامل انتظامی رسید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.qa5ct1auybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما