?>?> مرگ کودک 7 ساله بر اثر واژگونی پراید | قم نیوز
شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 4301
در جاده کهک رخ داد؛

مرگ کودک 7 ساله بر اثر واژگونی پراید

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حواث و فوریت‌های پزشکی قم از مرگ کودک 7 ساله بر اثر بی‌احتیاطی راننده خودروی پراید خبر داد.
مرگ کودک 7 ساله بر اثر واژگونی پراید
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی امروز بیان داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید که در جاده کهک رخ داد، کودک هفت ساله‌ای در دم فوت کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عامل اصلی این حادثه را سرعت بالای خودروی پراید و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو دانست.

فراهانی در ادامه با اشاره به عملکرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: پرسنل مرکز اورژانس ۱۱۵ قم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ ماموریت شهری و جاده‌ای انجام داده‌اند که ۸۳ مورد آن شامل موارد قلبی، تنفسی، مسمومیت، سقوط و... بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در این مدت ۴۷ مورد تصادف شهری و جاده‌ای رخ داده است که منجر به مصدومیت و مجروح شدن ۴۳ نفر شده است، از این تعداد مصدوم ۲۵ نفر توسط آمبولانس‌های مرکز اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: برخورد چهار دستگاه خودرو با یکدیگر در سه راه خرمشهر از دیگر حوادث رخ داده در ۲۴ ساعت گذشته است که سه مجروح بر جای گذاشت.

فراهانی با تاکید بر همراه داشتن و استفاده از وسایل و لوازم مورد نیاز رانندگی در فصل سرما گفت: رعایت اینگونه نکات سلامت راننده و سرنشینان آن را در طول سفر تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.yexfuqetvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما