يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 4074
در سال تحصیلی جدید صورت می گیرد؛

جذب 143 سرباز معلم در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش قم گفت: 143 سرباز معلم برای سال تحصیلی 92-1391 در مناطق محروم و مورد نیاز استان قم جذب می شوند.
جذب 143 سرباز معلم در قم
به گزارش قم نیوز، حسن محرابی كیا با بیان این مطلب افزود: از این تعداد ۱۴۰ نفر لیسانس و سه نفر نیز فوق لیسانس بعنوان سرباز معلم در آموزش و پرورش مشغول به خدمت خواهند شد.

وی خاطر نشان كرد: طرح پذیزش و بكارگیری سرباز معلم درصدد جبران بخشی از كمبود نیروی انسانی آموزشی است تا روند آموزش و گسترش آن دچار وقفه و ركود نشود و آموزش فراگیر در تمام نقاط استان محقق شود.

محرابی كیا بیان كرد: برنامه جذب و سازماندهی نیروهای سرباز معلم، هم اكنون بعنوان یكی از راه های تامین نیروی انسانی در مناطق آموزشی استان از جایگاه قابل قبول و مورد تایید برخوردار بوده و استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط پذیرش سرباز معلم گفت: مشمولان واجد شرایط باید برگ آماده به خدمت بدون مهر غیبت و عدم كسر خدمت اولیه كه و با تاریخ اعزام اوایل ماه های اردیبهشت، تیرماه و شهریورماه ۹۱ را دارا باشند.

معاون پژوهش آموزش و پرورش قم افزود: چنانچه افراد متقاضی بعد از پذیرش نهایی كسری خدمت ارایه كنند به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد و دانشجویان دوره كارشناسی تربیت معلم نیز با ارایه دفترچه آماده به خدمت می توانند مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

وی با بیان اینكه ثبت نام از دهم بهمن ماه لغایت چهارم اسفندماه ماه انجام می شود، ادامه داد: داوطلبان می توانند جهت ثبت نام به اداره برنامه ریزی، تامین و آموزش نیروی انسانی اداره كل اموزش و پرورش استان قم مراجعه كنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.u9trak9ztpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما