شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 41115
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

تامین آب سبب تقویت و تحول صنایع کوچک قم می‌‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: با اختصاص آب مورد نیاز واحدهای تولیدی در بخش صنعت ضمن تقویت و تحول صنایع کوچک شاهد رونق صنایع تبدیلی در کنار بخش کشاورزی خواهیم بود.
تامین آب سبب تقویت و تحول صنایع کوچک قم می‌‌شود
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی‌نژاد در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان و بخشدار خلجستان از ناحیه صنعتی دستجرد اظهار کرد: یکی از اهداف این شرکت حضور مسوولان استانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی و گفت‌وگو با مدیران، فعالان و سرمایه‌گذاران صنایع کوچک بدون واسطه و بازدید از حضور شاغلان و همچنین آشنایی با مشکلات و نیازهای ایشان است.

وی با بیان اینکه امسال در ایام روز ملی حمایت از صنایع کوچک و همچنین هفته دولت این بازدیدها به صورت جدی‌تر پیگیری می‌شود افزود: در این بازدید‌ها مشکلاتی چون ارزش افزوده، نحوه محاسبه مالیات، تسهیلات بانکی و آب مورد نیاز واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که ضمن ارائه مشاوره‌های لازم مقرر شد و آموزش‌هایی در این زمینه به تولید کنندگان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: همچنین بخشدار خلجستان در جریان مشکل تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی دستجرد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استان قم در زمینه آب با مشکل جدی روبه‌روست گفت: مشکل جدی آب در قم در حالی وجود دارد که بخش قابل توجهی آب به بخش کشاورزی اختصاص یافته که میزان اشتغالزایی بسیار پایینی نسبت به صنعت دارد و میزان هدر رفت آب در کشاورزی استان نیز بالاست.

طیبی‌نژاد ادامه داد: با اختصاص آب مورد نیاز واحدهای تولیدی در بخش صنعت ضمن تقویت و تحول صنایع کوچک شاهد رونق صنایع تبدیلی در کنار بخش کشاورزی خواهیم بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbs8ba.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما