چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 41659
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

ضرورت گسترده شدن چتر حمایت از صنایع کوچک

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اعلام ایجاد چتر حمایتی از واحدهای صنعتی توسط سازمان صنایع کوچک، گسترده‌تر شدن این چتر توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان را خواستار شد.
ضرورت گسترده شدن چتر حمایت از صنایع کوچک
به گزارش قم نیوز،  امیر طیبی‌نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) و گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران اظهار کرد: خوشبختانه برنامه‌های چتر حمایتی سازمان صنایع کوچک از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی طی سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه این سازمان برای ایجاد چتر حمایتی از صنعت و تولید کشور پیش قدم بود گفت: اقدام عملی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور به گونه‌ای بوده است که از ابتدای سال تا کنون بخش قابل توجهی از بدهی‌های واحدهای صنعتی به شرکت شهرک‌ها بخشیده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بخشش 90 درصدی معوقات واحدهای صنعتی را حرکتی کم نظیر ارزیابی کرد و گفت: تداوم اقدامات زیربنایی و تامین زیرساخت‌ها با توجه به این بخشش و کمبود اعتبارات شرکت شهرک‌ها، بیانگر حرکت مجموعه شرکت شهرک‌ها در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

وی احساس مورد حمایت قرار گرفتن توسط واحدهای صنعتی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: در شرایطی که ما در حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی پیش قدم شده‌ایم، انتظار است تا سایر دستگا‌ه‌های استان نسبت به گسترده‌تر کردن چتر حمایتی خود از واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام کنند.

طیبی‌نژاد اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم در راستای سیاست‌های سازمان صنایع کوچک از ابتدای سال کوشیده است تا با گام‌های عملی خود برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی و تسریع در امر تولید تلاش کرده و در همین راستا برای رفع موانع تولید از تمام ظرفیت علمی، نیروی انسانی، فنی، و مشاوره‌ای خود استفاده کرده و خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم حضور سرزده و یا با هماهنگی از واحدهای صنعتی را در راستای شناسایی و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران عنوان و تصریح کرد: هیچ گاه به‌دنبال آن نبودیم تا سرمایه‌گذار و مدیران واحدها برای بیان مشکلات به ما مراجعه کنند هر چند مجموعه شرکت شهرک‌ها پذیرای واحدهای صنعتی است.

وی ادامه داد: از این رو به صورت روزانه کمیته رسیدگی به مشکلات و یا معاونین و مدیران این شرکت به صورت اعلام قبلی و یا سرزده از واحدهای صنعتی بازدید کرده و از نزدیک وضعیت صنعت را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceop8e.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما