دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 20176
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خواستار داد

لزوم تشکیل صندوقی از محل اعتبارات قم برای حمایت از صنایع کوچک

قم نيوز : قم نيوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: صندوقی از محل اعتبارات استان قم برای حمایت از صنایع کوچک تشکیل شود.
لزوم تشکیل صندوقی از محل اعتبارات قم برای حمایت از صنایع کوچک
به گزارش قم نيوز، یونس عالی‌پور امروز در نخستین گردهمایی انجمن صنایع غذایی استان قم که در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد با اشاره به تشکیل خانه صنعت گفت: انجمن صنایع غذایی، شیمیایی، ریخته‌گری، کفش، پلاستیک، نساجی، آسانسور، برق و الکترونیک و انجمن خدمات خودرو از جمله انجمن‌هایی هستند که در این خانه حضور دارند.

وی با اشاره به سابقه صنعتی قم گفت: صنعت استان قم بسیار جوان است و تولید منهای فروش یعنی زباله و باید راهی برای برطرف کردن این بحران پیدا کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه ما نیاز به بازنگری جدی در قوانین و مقررات داریم، تصریح کرد: قانون روح و جسم دارد که روح قانون مهم‌تر از جسم آن است.

وی عنوان کرد: قانون تدوین کردیم که مالیات بگیریم تا آسایش در جامعه بیشتر شود ولی امروز عکس این مسئله در حال وقوع است.

عالی‌پور با مطرح کردن دوباره پیشنهادش به استانداری در چند سال گذشته مبنی بر تشکیل صندوقی از محل اعتبارات استان قم گفت: ناچاریم از محل اعتبارات استان صندوقی تشکیل دهیم تا انجمن‌ها دخالت کنند و نگذاریم صنعت کوچکی که با اندک هزینه‌ای می‌تواند خود را جمع کند، زمین بخورد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت هزار میلیارد تومان طرح‌های در دست ساخت است که این هفت هزار میلیارد را اگر بانک به صنایع کمک نکند کار به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvyd0.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما