سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 41182
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيام شهردار قم به مناسبت هفته دولت

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان نژاد شهردار قم به مناسبت هفته دولت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر را گرامي داشت.
پيام شهردار قم به مناسبت هفته دولت
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد شهردار قم همزمان با هفته دولت در پيامي ياد و خاطره شهداي دولت خصوصا شهيدان رجايي و باهنر را گرامي داشت.

متن پيام دكتر سقائيان نژاد به شرح ذيل است:

                                                            بسمه تعالي

 هفته نخست شهريورماه در پي شهادت مظلومانه خادمان با ايمان و مخلص مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي، دولتمردان پاك شهيدان والامقام رجايي و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاري شده است. اين هفته فرصتي است تا ياد خدمات شايسته و مخلصانه اين شهيدان بزرگوار و يادگارهايي كه در دوران خدمت برجاي گذاشته اند با گشودن باب جديد خدمت گرامي داشته شود.

دوم تا هشتم شهريورماه فرصتي براي قدرداني از فداكاري ها و تلاش هاي ارزشمندي است كه روز به روز نهال پربار نظام اسلامي را بارورتر ساخته است. در كارنامه  دولت هايي كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي عهده‏ دار وظايف مهم اجرايي در نظام جمهوري اسلامي بوده‏اند، يادگارهاي ارزشمندي از تلاش‏ها و فداكاري‏ها ثبت شده است و اين هفته ياد از آنها جز پاسداشت خدمات مخلصانه نيست.

نظام مقدس جمهوري اسلامي با احياي ارزش هاي والاي الهي و منظومه عدالت علوي، از ابتداي شكل گيري خدمت به مردم را در صدر اهداف و برنامه هاي خود قرار داده است. همانطور كه رهبر كبير انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري بارها نيز تاكيد كرده اند، مردم ولي نعمتان خادمان نظام اسلامي هستند و هفته دولت نيز فرصتي است تا با تقويت خدمات و فعاليت ها، زمينه اي براي معرفي ابعاد مختلف خدمت فراهم شود.

فعالان مجموعه مديريت شهري قم نيز به عنوان خادمان كريمه اهل بيت(ع) و مردم بيدار و هميشه در صحنه قم، اين فرصت را غنيمت شمرده و ضمن اعلام آمادگي براي هرگونه تعامل و بسترسازي خدمت به مردم، تلاش دارد با بهره گيري از اين فرصت براي توسعه بيش از پيش خدمات و رفع كمبودها و كاستي هاي اين خطه مقدس گام بردارد.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت و خادمان مخلص مردم خصوصا شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را به همه دولت مردان و خادمان متعهد نظام اسلامي خصوصا فعالان دستگاه هاي اجرايي و دولتي در استان قم تبريك عرض نموده و موفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمان هاي بلند نظام اسلامي و منويات مقام معظم رهبري به ويژه در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

                                                                      دكتر سيدمرتضي سقائيان نژاد

                                                                                  شهردار قم

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0ydj.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما