چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 41232
منبع : ستاد خبری هفته دولت استان قم
استاندار قم مطرح کرد

نمایش خدمات دولت به مردم در نمایشگاه سیمای امید

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه سیمای امید ابتکاری برای نشان دادن خدمات صورت گرفته دولت است گفت: این نمایشگاه شور و امیدی در جامعه ایجاد می‌کند و مردم از نزدیک واقعیت عملکرد دولت تدبیر و امید را می‌بینند.
نمایش خدمات دولت به مردم در نمایشگاه سیمای امید
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید با تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه اظهار کرد: اگر بتوانیم نتیجه کارکرد و عملکرد خود را در معرض دید مردم قرار دهیم جامعه در جریان اقدامات قرار می‌گیرند.

استاندار قم با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه سیمای امید ابتکاری برای نشان دادن خدمات صورت گرفته دولت است تصریح کرد: این نمایشگاه شور و امیدی در جامعه ایجاد می‌کند و مردم از نزدیک واقعیت عملکرد دولت تدبیر و امید را می‌بینند.

وی ادامه داد: هدف از اقدامات هفته دولت اطلاع رسانی به مردم بود که بخشی به صورت حضوری بین مردم در مساجد و محافل عمومی و بخشی نیز در قالب این نمایشگاه صورت می‌پذیرد.

صادقی با بیان اینکه تلاش شد در این نمایشگاه حمایت‌های دولت از طرح‌های دانش بنیان در راستای رشد و توسعه بنیادین به منصه ظهور گذاشته شود گفت: در این نمایشگاه 60 غرفه از مجموعه‌های دولتی و خصوصی استان به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد خود پرداخته‌اند که مردم می‌توانند در هفته دولت از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb55ba.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما