سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 41647
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ارائه تسهيلات ويژه در صدور پروانه املاك حريم كمربندي امام علي

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل تشخيص و وصول درآمد شهرداري قم از ارائه تسهيلات تشويقي صدور پروانه براي املاك واقع در حريم كمربندي امام علي(ع) در مناطق ۲ و ۶ خبر داد.
ارائه تسهيلات ويژه در صدور پروانه املاك حريم كمربندي امام علي
به گزارش قم نیوز، علي اصغر جدي با اشاره به تسهيلات تشويقي صدور پروانه براي املاك واقع در حريم كمربندي امام علي(ع) در مناطق ۲ و ۶ اظهار كرد: اين تسهيلات شامل سرمايه‌گذاران در بخش مسكن در محدوده منطقه دو و شش، انبوه‌سازان، شركت‌ تعاوني‌ها و تمام مالكاني بوده كه اقدام به احداث بنا در حاشيه بلوار كمربندي امام علي(ع) در پهنه مسكوني با تراكم زياد و بسيار زياد از چهار طبقه به بالا مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد:‌ متقاضيان در صورت درخواست پروانه اگر به صورت اقساط عوارض خود را بپردازند از ۳۵ درصد تخفيف بهره‌مند مي‌شوند و چنانچه به صورت نقد عوارض خود را بپردازند، از ۵۰ درصد تخفيف مي‌توانند استفاده كنند.

مدير كل تشخيص و وصول درآمد شهرداري قم با بيان اينكه اين موضوع براي رونق سرمايه‌گذاري به تصويب شوراي اسلامي شهر و تأييد مراجع ذي‌ربط رسيده است، گفت: پيش از اين سرمايه‌گذاري در مناطق يك و چهار انجام مي‌شد، بنابراين تسهيلاتي در نظر گرفته شده تا در مناطق كمتر توسعه يافته نيز سرمايه‌گذاري بيشتري صورت گيرد، در اين محدوده مي‌توانيم براي درخواست‌هاي ۱۰ تا ۱۲ طبقه پروانه ساختماني صادر كنيم.

وي تصريح كرد: اين امر در رونق ساخت و ساز مؤثر است و به اين وسيله خدمات بيشتري به مردم مناطق كمتر برخوردار ارائه مي‌شود و در آن مناطق ساختمان‌سازي به صورت انبوه انجام مي‌گيرد، اميدواريم اين اتفاق بيفتد و ساختمان‌سازي وانبوه‌سازي انجام شود.

جدي يادآور شد:‌ در طرح تفصيلي جديد شهر قم ظرفيت‌هايي وجود دارد كه در اين مناطق مي‌توان ساختمان‌هاي بلند مرتبه احداث كرد، بنابراين جا دارد سرمايه‌گذاران از اين فرصت استفاده كنند و به ساخت‌وساز بپردازند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbz0ba.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما