پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 41855
منبع : خبرگزاری ایسنا

اتمام عملیات بهسازی کمربندی امام علی(ع) در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) به طول پنج کیلومتر و عرض 11.5 متر به بهره برداری رسید.
اتمام عملیات بهسازی کمربندی امام علی(ع) در قم
به گزارش قم نیوز، داود طلوعی با بیان اینکه این طرح در راستای افزایش ضریب ایمنی و  تسهیل ترافیک کمربندی امام علی(ع) بهسازی این محور اجرا شد، در خصوص هزینه اجرایی این پروژه افزود: با توجه به اینکه پروژه مذکور در قالب طرح‌های عمرانی بهسازی بین عوارضی‌های تهران و کاشان و قطعه پایانی آزادراه قم-تهران، کمربندی قم- اراک و اصلاح رمپ و لوپ‌های میدان 72 تن اجرا شده است جمعا هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ریال را در پی داشته است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم زمان آغاز این پروژه‌ها را آبان ماه سال گذشته عنوان کرد و افزود: با توجه به پراکندگی محل‌های اجرا، این پروژه‌ها طی مدتی کمتر از 10 ماه اجرا و آماده بهره‌برداری شد.

وی ضمن تشکر از رانندگان که طی اجرا طرح‌های عمرانی جاده‌ای با رعایت جوانب ایمنی عوامل اجرایی را یاری می‌کنند بیان کرد: اگر چه در پروژه‌های اخیر مبادی ورودی شهر قم با توجه به میزان ترافیک بالا امکان وقوع حوادث جاده‌ای دور از انتظار نبود اما در سایه همکاری و رعایت قوانین رانندگی توسط رانندگان و نیز عملکرد بهینه سایر  عوامل اجرایی شاهد ترافیکی روان و ایمن بودیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccp4q0.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما