سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 51987
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم:

اصلاح قرارداد شهرک خودرو زمینه‌ساز پیشرفت پروژه است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم گفت: متممی که به قرارداد شهرک خودرو اضافه شده برای این است که قرارداد شفا‌ف‌تر شود تا بتوانیم پروژه را با سرعت و کیفیت بهتری پیش ببریم.
اصلاح قرارداد شهرک خودرو زمینه‌ساز پیشرفت پروژه است
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب در دویست و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و برخی منتخبین دوره پنجم شورای شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اجرای پروژه شهرک خودرو قم در چند فاز اظهار کرد: در قرارداد این پروژه تاکید شده که سرمایه‌گذار این حق را دارد که پس از 30 درصد پیشرفت از کل پیش‌فروش پروژه را آغاز کند.

وی تصریح کرد: این منطقی است که 30 درصد کل تا برخی موارد تا 80 پیش رفته و در برخی موارد نیز تا 15 پیش برود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه وقتی در قرارداد بحث از کل می‌شود یعنی میانگین پروژه نه اینکه در تمام قسمت‌ها 30 درصد پیشرفت صورت بگیرد خاطرنشان کرد: به نظر این مساله کمکی به پروژه است تا بتوانیم مرحله به مرحله آن را پیش ببریم.

وی با اشاره به جزئیات اصلاحات متمم قرارداد پروژه شهرک خودرو ابراز کرد: متممی که به قرارداد اضافه شده برای این است که قرارداد شفا‌ف‌تر شود تا بتوانیم پروژه را با سرعت و کیفیت بهتری پیش ببریم.

انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjahei.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما