چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 41658
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیرکل راه و شهرسازی قم خبر داد

احداث ورودی قم از مسیر گرمسار از سمت عمار یاسر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از احداث ورودی قم از مسیر گرمسار از سمت عمار یاسر در قم خبرداد.
احداث ورودی قم از مسیر گرمسار از سمت عمار یاسر
به گزارش قم نیوز،  حسن صبوری با اشاره به مشکلات محور قم-گرمسار اظهار داشت: از دو سال پیش که این آزادراه به افتتاح رسید، در حوزه ورودی به شهر قم و خدمات دارای نقص‌هایی بود که بعد از تهیه گزارشات مستند و ارائه آن به پیمانکار قریب به‌اتفاق مشکلات رفع شده است.

وی با بیان اینکه در مسیر صفر این محور در قسمت گرمسار پل‌هایی و تقاطعی برای راحتی مردم احداث‌شده است، تصریح کرد: بیشترین مشکل در این محور ورودی به قم است که باید از طریق اتوبان قم-کاشان و بعد از آن عوارضی و میدان 72 تن به قم ورود پیدا کرد که با توجه به گره‌های ترافیکی میدان 72 تن اصلاً مسیر مناسبی به حساب نمی‌آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: ما در جلسات مختلف بر ورود از طریق بلوار عمار یاسر تاکید داشتیم و در سفر و بازدیدی که وزیر راه از محل داشت ایشان دستور دادند تا شرکت ساختت و توسعه آزاد راه‌ها حتماً اقدام به ورودی شهر قم در این محور داشته باشد.

وی به وجود 1074 هکتار بافت فرسوده در قم اشاره کرد و گفت: با توجه به بازدید اعضای شورای عالی معماری و شهرسازی از این محل‌ها قرار است حدود 688 هکتار دیگر به حجم بافت‌های فرسوده قم افزوده شود.

صبوری خاطرنشان کرد: بررسی‌ها در این زمینه انجام‌شده است و قرار  است در جلسه بعدی شورای عالی معماری و شهرسازی مطرح شود و ما هم از وزیر راه خواسته‌ایم تا سفارشات لازم در این زمینه را انجام دهد.

وی به احداث خیابانی از ایستگاه مرکزی قم تا حرم مطهر اشاره کرد و افزود: این خیابان به صورت 30 متری و با طول حدود 500 متری قرار است اجرایی شود که شورای عالی معماری و شهرسازی در نظر دارد به‌صورت پیاده‌رو مصوب شود که ما درخواست بازدید و تجدیدنظر داشته‌ایم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdj90o.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما