چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 41817
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سبحانی مطرح کرد

لزوم دقت طلاب در مطالعه و یادگیری در سال تحصیلی جدید

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید خطاب به طلاب گفت: در این سال تحصیلی دقت بیشتری در خواندن، ‌نوشتن و مطالعه داشته باشید تا جایگاه شما افزایش پیدا کند.
لزوم دقت طلاب در مطالعه و یادگیری در سال تحصیلی جدید
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: امیرمومنان(ع) 23 سال با پیامبر اکرم(ص) زندگی کردند ولی یک کلمه از این سخنان از ایشان در دوران رسول خدا(ص) شنیده نشده است، زیرا با وجود رهبری مانند پیامبر اکرم(ص) همه باید سکوت کنند، این امر نشانه ادب است.

وی خاطرنشان کرد: نامه‌ای که شما می‌نویسید، حاکی از عقل و درایت شما است، با خواندن این نامه مردم می‌فهمند در چه پایه‌ای از عقل و رشد هستید، بنابراین مطلبی که می‌نویسیم پس از نوشتن باید مطالعه کنیم، تا بررسی شود آیا با عقل و کیان ما موافق است زیرا مردم به وسیله آن قضاوت می‌کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت علم‌آموزی گفت: در زمینه علمی که اخذ می‌کنید و کتابی که می‌خوانید باید دقت لازم را داشته باشید زیرا این علم سبب ارتقای جایگاه انسان می‌شود.

وی یادآور شد:‌ هیچ انسانی بدون دوست نیست، ولی باید بررسی کند این دوست راهزن است یا جایگاه او را افزایش می‌دهد، در این سال تحصیلی دقت بیشتری در خواندن، ‌نوشتن و مطالعه داشته باشید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca0any.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما