پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 4244
همزمان با سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) صورت گرفت؛

عرض ارادت منتظران ظهور در قبله‌گاه انتظار

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تجدید بیعت منتظران ظهور از صبح امروز در مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری است.
عرض ارادت منتظران ظهور در قبله‌گاه انتظار
به گزارش قم نیوز، از سپیده دم پنجشنبه، سیزدهم بهمن ماه مسجد مقدس جمکران از شمیم عطر گل یاس معطر لبریز شده است.

سالروز آغاز نهضت جهانی عدل با امامت قائم آل محمد (عج)، جلوه روشنی از حیات طیبه بشر به سوی نور و سعادت است و عاشقان و دلباختگان حریم مهدوی با حضور در قبله‌گاه منتظران درگاه قلب شان را به جلوه‌های نور یار آذین بسته‌اند.

از شب چهارشنبه کاروان عاشقان و دلباختگان حریم مهدوی با پشت سر نهادن راه‌های دور و نزدیک خود را برای چیدن بساط عاشقی در صحن نورانی و فرش سنگ‌های سپید جمکران مهیا کرده‌اند. حضور هزاران عاشق دلسوخته و منجی باور در محوطه مسجد مقدس جمکران در سالروز نخستین روز هدایت‌گری حضرت منجی (عج)، تجدید میثاق و عهدی است که باور کنیم، در محضر آفتاب هستیم و گریزی برای اشاعه این نور عالم به مردمی که دنیا را زیر خاک باور کرده‌اند نداریم.

از ابتدای صبح، مسجد مقدس جمکران، میزبان گروه‌های مختلف مردمی، دانش آموزی و دانشجویی بوده است و برنامه‌های ویژه‌ای نیز از سوی مسجد ویژه هر یک از این گروه‌ها برگزار شده است.

برگزاری همایش دانش آموزی دخترانه در مهدیه مسجد مقدس جمکران به همت واحد خواهران این مسجد نخستین برنامه‌ای بود که با حضور هزار و ۵۰۰ دانش آموز قمی برگزار شد.

از دیگر برنامه‌هایی که در این روز و در مسجد مقدس جمکران برگزار شد می‌توان به برگزاری کارگاه تخصصی مهدویت ویژه دانشجویان دختر و پسر فعال مهدوی کشور اشاره کرد.

مراسم ویژه نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران با حضور مردم منتظر و دلباخته حضرت صاحب الامر (عج)برگزار شد که در این مراسم، حجت الاسلام حسین مومنی به سخنرانی پرداخت.

هم اکنون نیز مراسم اختتامیه عصر آفتاب با حضور پنج هزار نفر از دانشجویان مهدی یاور کشور در مهدیه این مکان مقدس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.jdjiw6d0jgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما