دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 42472
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم‌ پيش‌بيني اهرم‌هاي تشويقي براي انتقال صنوف به شهرك خودرويي قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شوراي شهر قم پيش بيني اهرم‌هاي تشويقي براي رغبت صنوف به حضور در اين شهرك را ضروري عنوان كرد و گفت: بايد پيش از تكميل شهرك واحدها آماده استقرار باشند و اطلاع رساني دقيق، كامل و تشويقي به صنوف بشود.
لزوم‌ پيش‌بيني اهرم‌هاي تشويقي براي انتقال صنوف به شهرك خودرويي قم
به گزارش قم نیوز، عباس ذاكريان در بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از شهرك خودرويي قم، با بيان اينكه هدف از ايجاد شهرك خودرويي براي خروج صنايع آلاينده از شهر بوده است، اظهار كرد: صنوف آلاينده و مزاحم جلوه نازيبايي در شهر ايجاد مي‌كنند و بايد به خارج شهر منتقل شوند.

وي با تاكيد بر طراحي و اجراي شهرك خودرويي با توجه به اهداف اوليه آن خاطرنشان كرد: ما نمي‌خواهيم هيچ ظرفيتي به قابليت‌هاي خدمات خودرو و صنوف آلاينده شهر اضافه شود.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم تصريح كرد: اينگونه نباشد كه اين شهرك اجرا و راه اندازي شود و عده‌اي بيايند و در آن سرمايه گذاري كرده و آن را رونق دهند بي آنكه واحدهاي فعال آلاينده و نازيباي شهر تعطيل شود؛ به ازاي هر واحدي كه در اين شهرك راه اندازي مي‌شود بايد يك واحد در شهر تعطيل شود.

وي با تاكيد بر شناسايي واحدها و صنوف آلاينده شهر خاطرنشان كرد: به موازات انجام عمليات اجرايي پروژه شهرك خودرويي بايد واحدها و مجموعه‌هاي مرتبط داخل شهر شناسايي و در خصوص بسترسازي انتقال آن‌ها زمينه سازي شود.

ذاكريان پيش بيني اهرم‌هاي تشويقي براي رغبت صنوف به حضور در اين شهرك را ضروري عنوان كرد و گفت: بايد پيش از تكميل شهرك واحدها آماده استقرار باشند و اطلاع رساني دقيق، كامل و تشويقي به صنوف بشود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcir5a5.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما