جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 42554
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
سرپرست اداره کل امور آموزشی موسسه امام خمینی(ره) خبرداد؛

پذیرش ۲۵۰ دانش پژوه در سال جدید/ برگزاری روزانه بیش از ۶۰کلاس درس

قم نيوز : قم نیوز: امسال با توجه به حدود ۲۵۰ ورودی جدید به موسسه آموزشی و پژوهشی آمام خمینی(ره)، علاوه بر دوره غیر حضوری، در دوره حضوری مقطع کارشناسی، بیش از ۶۰ کلاس درس هر روز برگزار می شود.
پذیرش ۲۵۰ دانش پژوه در سال جدید/ برگزاری روزانه بیش از ۶۰کلاس درس
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی سیدیان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله (ع) اظهارداشت: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ع)،در سال جدید هم همانند حوزه و دانشگاه از 13 شهریور، سال تحصیلی 95-96 را آغاز کرد و الحمدلله دروس با حول و قوه الهی و استمداد از ائمه معصومین علیهم السلام شروع شد، هم اساتید و هم دانش پژوهان سال تحصیلی را با نشاط خاصی آغاز کردند و این در حالی است که نیمسال اول تا 10 بهمن ادامه دارد و سپس به مدت تقریبا دو هفته امتحانات برگزار خواهد شد و نیمسال دوم نیز از شنبه 25 بهمن آغاز می شود و تا 14 اردیبهشت ادامه دارد.

سرپرست اداره کل امور آموزشی موسسه امام خمینی(ره) ادامه داد: موسسه علاوه بر دروس جاری که شامل دروس پایه مشترک و دروس اختصاصی هر رشته می شود، دروس فقه و اصول را هم از سال 87 در موسسه ارائه می کند و امسال با توجه به حدود 250 ورودی جدید به موسسه، در دوره حضوری مقطع کارشناسی، بیش از 60 کلاس درس هر روز برگزار می شود که باید دروسی که برای دانش پژوهان نیمه حضوری، در هفت رشته ارائه می شود به این آمار افزود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدیان در مورد دروس فقه و اصول موسسه اظهارداشت: دروس فقه و اصول از سطح دو حوزه، شامل پایه هفتم تا دهم، برگزار می شود و حتی دروس خارج فقه و اصول را هم در بر می گیرد.  دروس فقه و اصول در نوبت صبح در موسسه، هم در ساختمان مرکزی در بلوار جمهوری و هم در ساختمان شهرک پردیسان برگزار می شود.

وی افزود: لازم به یادآوری است که برای ورودی های سال 95 موسسه، شرکت در دروس فقه و اصول موسسه الزامی است. دانش پژوهان می توانند از بین اساتید متعددی که دروس را ارائه می نمایند انتخاب، و در دروس شرکت کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjxiex.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما