سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 42673
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه چهارم مرحله مقدماتی

رقبای قم در پینگ‌پنگ دختران کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده هیأت تنیس روی‌میز استان قم رقبای خود را در راه کسب یکی از سکوهای برتر مسابقات پینگ پنگ قهرمانی نونهالان کشور شناخت.
رقبای قم در پینگ‌پنگ دختران کشور مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، دختران پینگ‌پنگ باز قم در حالی در رقابت‌های سال 1395 قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود می‌روند که این مسابقات با حضور استعدادهایی نظیر آنها از استان‌های مختلف کشور به میزبانی هیأت تنیس روی‌میز استان مرکزی برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی تنیس روی‌میز کشور در رده سنی نونهالان بخش دختران در حالی انجام شد که تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برای کسب مجوز صعود به مرحله حذفی در چهار گروه مقدماتی برگزار می‌کنند.

با توجه به مهلت در نظر گرفته شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان، تیم‌هایی از 15 استان کشور آمادگی خود را برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و در حالی که رقابت‌ها در بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود، تیم هیأت پینگ‌پنگ استان ایلام تنها در مسابقات انفرادی شرکت کرده است.

براساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز، مجموعا 15 تیم در قرعه‌کشی مسابقات شرکت کردند و در حضور نمایندگان و سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در یک گروه سه تیمی و سه گروه چهار تیمی تقسیم‌بندی شدند تا از بیست و هفتمین روز مهرماه رسماً رقابت خود را آغاز کنند.

این در شرایطی است که تیم‌های حاضر در مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی نونهالان دختر کشور تا امروز فرصت حضور در شهر اراک را داشته‌اند و رقابت مدعیان کسب عناوین برتر از صبح روز سه‌شنبه بیست و هفتم مهر در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز خواهد شد.

در حالی که قرعه‌کشی گروه‌های مرحله مقدماتی با حضور پوران رحیمی سرداور مسابقات انجام شد، در گروه نخست تیم تنیس روی‌میز دختران مرکزی به عنوان میزبان با تیم‌های هیأت پینگ‌پنگ استان‌های لرستان و البرز برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد رقابت می‌کند.

رقابت‌های گروه دوم مرحله مقدماتی پیکارهای سال 1395 تنیس روی‌میز دختران نونهال کشور در اراک با حضور تیم‌های اصفهان، بوشهر، کردستان و همدان برگزار می‌شود تا دو تیم از جمع آنها در پایان 6 مسابقه این گروه راهی مرحله حذفی رقابت‌های این دوره شود.

تیم‌های حاضر در گروه سوم مقدماتی یزد، کرمانشاه، قزوین و خراسان‌جنوبی هستند و از جمع آنها نیز دو تیم مجوز صعود به مرحله بعدی را کسب خواهد کرد، ضمن اینکه تیم دختران نونهال هیأت تنیس روی‌میز استان قم در گروه چهارم مقدماتی به میدان خواهد رفت.

نماینده اعزامی از هیأت تنیس روی‌میز استان قم در تلاش برای قرار گرفتن در رتبه‌های اول و دوم گروه چهارم مقدماتی باید از تیم‌های هم‌گروه خود یعنی هیأت پینگ‌پنگ خوزستان، مازندران و خراسان‌رضوی امتیاز بگیرد تا یکی از شانس‌های رفتن روی سکوهای اول تا سوم باشد.

در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی‌میز دختران نونهال کشور در شهر اراک، از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود می‌کند و مجموعاً هشت تیم در این مرحله به صورت حذفی رقابت می‌کنند تا از بین آنها سرانجام چهار تیم راهی نیمه نهایی شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbf0ba.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما