سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 42696
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

جمع‌آوري بيش از ۱۷۰۰ متكدي و كارتن خواب در ۶ ماهه نخست سال

قم نيوز : قم نیوز: مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم از جمع‌آوري بيش از هزار و ۷۰۰ متكدي، معتاد و كارتن خواب در ۶ ماهه نخست سال خبر داد.
جمع‌آوري بيش از ۱۷۰۰ متكدي و كارتن خواب در ۶ ماهه نخست سال
به گزارش قم نیوز، احمدرضا شفيعي به ريشه كن كردن پديده تكدي گري در شهر قم اشاره كرد و افزود: در طول سال هاي اخير با افزايش مهاجرت به شهر قم شاهد افزايش چشمگير تكدي گري در اين شهر بوده ايم به نوعي كه اين امر مشكلات فراواني را براي مردم ايجاد كرده و چهره شهر را مخدوش كرده بود.

شفيعي با تاكيد بر اينكه طي سال هاي اخير تكدي گري در قم رشد قريب به ۳۵ درصدي داشته است، خاطرنشان كرد: با اقدامات و تدابير شهرداري قم طي يك سال اخير اين مشكل در شهر به حداقل رسيده و در كمتر معبر و خياباني حضور متكديان، كارتن خواب ها و معتادين مشاهده مي شود.

وي با بيان اينكه شهر قم در مقايسه با ديگر كلان شهري هاي كشور از وضعيت بسيار بهتري در خصوص متكديان، كارتن خواب ها و كودكان خياباني برخوردار است، گفت: مي توان گفت قم بهترين وضعيت را نسبت به كلان شهرهاي كشور در بحث تكدي گري دارد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با تاكيد بر اينكه در ۶ ماهه نخست سال بيش از هزار و ۷۰۰ متكدي، كارتن خواب و معتاد خياباني از سطح شهر جمع آوري شده اند، افزود: امروزه كمتر در سطح شهر؛ معابر، خيابان ها و پارك ها حضور متكديان، كارتن خواب ها و معتادين مشاهده مي شود.

وي وضعيت نامناسب شهرهاي ديگر در بخش پديده تكدي گري را يادآور شد و افزود: به جواناني كه در حال حاضر در برخي نقاط شهر اقدام به تكدي گري مي كنند توصيه مي كنيم كه هرچه سريع‌تر از اين كار دست برداشته و به كار درستي روي بياورند؛ چراكه شهرداري برنامه هاي جدي براي مقابله با تكدي گري در شهر قم در دستور كار دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg339t.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما