دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 44475
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

جمع آوري بيش از ۱۷۰۰ متكدي و كارتن خواب از سطح شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم گفت: از ابتداي سال جاري تا ۱۵ آذر ماه بيش از هزار و ۷۸۰ نفر متكدي، كارتن خواب، كودك خياباني، معتاد و اتباع خارجه از سطح شهر جمع آوري شده اند.
جمع آوري بيش از ۱۷۰۰ متكدي و كارتن خواب از سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز،  احمدرضا شفيعي با اشاره به وضعيت جمع آوري و ساماندهي متكديان در شهر قم، اظهار كرد: با توجه به اقداماتي كه شده شهر قم در بين كلان شهرها وضعيت بسيار مطلوب تري در اين بخش دارد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با بيان اينكه از ابتداي سال جاري تا ۱۵ آذر ماه بيش از هزار و ۷۸۰ نفر متكدي، كارتن خواب، كودك خياباني، معتاد و اتباع خارجه از سطح شهر جمع آوري شده اند، گفت: از بين اين تعداد معتادين طي هماهنگي هايي كه با دستگاه قضايي بوده به كمپ قمرود منتقل شده اند.

شفيعي ادامه داد: افرادي نيز كه از شهرستان ها و استان هاي همجوار وارد شهر شده اند طبق دستور دستگاه قضا از شهر خارج و متعهد شده اند كه ديگر به شهر ورود نكنند.

وي با تاكيد بر اينكه متكديان تكراري طبق ماده ۷۱۲ قانون به حبس محكوم شده اند، افزود: اتباع خارجه هم طي هماهنگي هايي كه با دستگاه قضا، نيروي انتظامي و اداره كل اتباع خارجه انجام شده از شهر و كشور خارج شده و به مرز منتقل شده اند.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با بيان اينكه باقي افراد جمع‌آوري شده نيز براي ساماندهي به اداره كل بهزيستي استان تحويل شده اند، افزود: شهرداري توجه ويژه‌اي براي جلوگيري از سد معبر، جمع آوري متكديان و حضور معتادين در سطح شهر دارد و در اين راستا برنامه‌هاي ما ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdko0o.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما