سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 42914
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ديدار نمايندگان شركت چيني با شهردار قم

قم نيوز : قم نیوز: هيأت چيني نماينده شركت پيمانكار نورينكو طي نشستي با شهردار قم ديدار و در مورد خطوط مترو شهري قم گفت‌و گو كردند.
ديدار نمايندگان شركت چيني با شهردار قم
به گزارش قم نیوز، هيأت چيني نماينده شركت نورينكو در ديدار با دكترسقائيان‌نژاد شهردار قم كه در سالن جلسات شهرداري انجام شد در مورد تكميل پروژه خط A و اجراي پروژه خط B مترو شهري به گفت‌و گو پرداختند.

در ابتداي اين ديدار مشاور شهردار قم به اهتمام مسئولان استاني نسبت به تكميل پروژه مترو شهري قم اشاره و خاطرنشان كرد: شركت نورينكو تكميل پروژه خط A و آغاز عمليات اجرايي خطB مترو قم را دنبال مي‌كند.

محسن نصيري از برگزاري نشست تخصصي بررسي مباحث مرتبط با خطوط مترو شهري قم با حضور متخصصان چيني ياد كرد و گفت: شهرداري قم براي مترو شهري مكاتباتي را براي مسئولان ملي فرستاده است تا بتواند از مشاركت آنها استفاده كند.

 شهردار قم نيز طي سخناني با تاكيد بر اينكه انتخاب شركت نورينكو با دقت بسياري انجام شده است، مطرح كرد: اميدواريم بتوانيم با اين شركت ارتباط مطلوبي داشته و در راستاي پيشبرد اهداف پروژه مترو شهر قم گام‌هاي مورد نياز را برداريم.

سقائيان‌نژاد اضافه كرد:‌ علاوه بر افزايش كيفيت در مراحل مطالعاتي و اجرايي بايد فاصله زماني پيش‌بيني شده براي امضاي قرارداد را كاهش دهيم تا بتوانيم در مدت كوتاه‌تري با امضاي قرارداد به مراحل اجرايي اين پروژه برسيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjxhex.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما