چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 42942
منبع : خبرگزاری فارس
هفته سوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر

صبای قم با 4 گل مس رفسنجان را شکست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در نخستین بازی خانگی خود از فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر مس رفسنجان با گل‌های فراوان به برتری رسید.
صبای قم با 4 گل مس رفسنجان را شکست داد
به گزارش قم نیوز،  نخستین بازی خانگی نماینده فوتبال قم در رقابت‌های مرحله گروهی فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در هفته دوم این مسابقات به انجام رسید و طی آن صبای قم در مصاف با تیم مس رفسنجان در یک بازی کاملا برتر با چهار گل به سه امتیاز دست یافت.

تیم فوتبال صبای قم که چهارمین فصل متوالی نماینده فوتبال استان قم در مسابقات جوانان دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور شده، در دومین هفته بازی‌ها نخستین مسابقه خانگی خود را انجام داد و با ارائه نمایشی بسیار خوب و دلچسب توانست نتیجه خوبی کسب کند و به دومین پیروزی متوالی خود در لیگ امسال دست یابد.

مسابقات این فصل لیگ فوتبال دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با حضور 24 تیم مدعی در چهار گروه برگزار مقدماتی می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی مسوولان برگزاری این بازی‌ها، تیم صبای قم در گروه سوم این مسابقات بعد از بازی هفته نخست در میهمانی تیم پدیده اصفهان و برتری برابر این تیم، در هفته دوم در قم به مصاف تیم جوانان مس رفسنجان رفت و سه امتیاز با ارزش از حریف خود گرفت.

مسابقه تیم‌های فوتبال جوانان مس رفسنجان و صبای قم طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال عصر امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم، چهار گل در برداشت و هر چهار گل سهم تیم صبای قم بود و این تیم سه امتیاز با ارزش از جدال با نماینده رفسنجان گرفت.

دیدار هفته دوم بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بین صبای قم و مس رفسنجان در نیمه نخست یک گل برای صبا در بر داشت اما نماینده فوتبال قم در نیمه دوم تیم حریف را بیشتر مورد فشار حملات خود قرار داد و با استفاده از اشتباهات مدافعان حریف سرانجام به برتری چهار بر صفر رسید.

در نیمه نخست این دیدار حملات تیم صبای قم در مقابل دروازه‌ها حریف چند بار با بی‌دقتی مهاجمان این تیم از بین رفت و به جز یک گل نتیجه‌ای در برنداشت اما شاگردان داوود عاصم‌آبادی در این دیدار کاملا بر حریف تسلط داشتند و به خوبی در نیمه دوم از موقعیت‌های گل خود بهره بردند و با چهار گل سه امتیاز گرفتند.

11 بازیکن ترکیب اصلی تیم فوتبال جوانان صبای قم در این دیدار با نظر داوود عاصم‌آبادی سرمربی این تیم، حسن عزیزی به عنوان دروازبان، امیرحسین مثنایی، ابوالفضل مرادی، میثم مهری و فردین قلی‌نیا داودی به عنوان مدافع، حسین توکلی، محمد میرزا حسین، محسن آزادیان و حمید صفرزاده به عنوان هافبک و رضا شکری و ابوالفضل برجی به عنوان مهاجم بودند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم که در هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با نتیجه دو بر صفر تیم پدیده اصفهان را شکست داده بود با کسب برتری چهار بر صفر مقابل مس رفسنجان هم اکنون 6 امتیازی و صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول جوانان ایران است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcauony.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما